  • Data: 2004-11-24 12:46:05
    Temat: Najtaniej do mBank?
    Od: "Beer" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Wiem, wiem - pewnie już były takie pytania.
    Od chyba czterech lat mam korzystam z Ekonta w mBanku
    i jakos jak dotąd nie miałem takiego problemu:
    jak NAJTANIEJ wpłacić kasiorę na konto?
    Mój zakład pracy udziela pożyczek, które nie są przelewane
    na konto - są wydawane na łapkę, w gotówce.
    Ale po kiego mi to w portfelu? Chciałbym wrzucić na konto
    i korzystać, gdy będzie trzeba. Jak to zrobić, najmniej tracąc?