  • 1. Data: 2010-07-26 06:57:46
    Temat: Najlepsza lokata
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Która lokata jest obecnie najkorzystniejsza?
    Nadal Open króluje?
    Czas od 6 do 12 miesiecy.

    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 2. Data: 2010-07-26 07:46:28
    Temat: Re: Najlepsza lokata
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    > Która lokata jest obecnie najkorzystniejsza?
    > Nadal Open króluje?
    > Czas od 6 do 12 miesiecy.

    Lekko gorzej wypada Meritum przez bankowosc elektr. Stopy procentowe
    centralne moga juz rosnac od jesieni oraz jezeli banki beda kontynuowac
    udzielanie kredytow hipotecznych w obecnym tempie to wg przewidywan beda
    potrzebowac coraz wiecej depozytow.
    Obecnie nie lokowalbym dluzej niz na 6 do 9 miesiecy, gdyz nowe depozyty
    moga za jakis czas byc wyzej oprocentowane. Warto troche gotowki miec latwo
    dostepnej na kontach oszcz. (oprocentowanie nie wiele mniejsze niz depozytow
    terminowych) i zmienic na waluty, jezeli PLN sie znacznie umocni. Jezeli
    umocnienie PLN nastapi to bedzie to przejsciowe, gdyz najpozniej po wyborach
    2011 (nowa ekipa u wladzy) na swiatlo dzienne wyjdzie spora dziura w
    panstwowej kasie, ktora trudno bedzie zalatac.

  • 3. Data: 2010-07-26 22:51:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof" i2jegm$pjt$...@n...ipartners.pl

> [...]
    > po wyborach 2011 (nowa ekipa u wladzy) na swiatlo dzienne wyjdzie spora
    > dziura w panstwowej kasie, ktora trudno bedzie zalatac.

    MZ to będzie ta sama ekipa. :) PiS raczej już nie powróci do życia. :)
    Przed wyborami prezydenckimi wielu popierających Kaczyńskiego nie kryło
    swego niechętnego stosunku do mnie; po wyborach ci ludzie jakby ;) zaczęli
    mnie lubić :) pomimo tego, iż nieco ;) zbiedniałem, :) a to oznaczać może
    rosnącą niechęć do partii braci Kaczyńskich. Mnie wydaje się, że kolejne
    wybory wygra PO a do kolejnych (2015?) powstanie jakaś partia w miejsce
    PiS -- popierana oczywiście przez Rydzyka i ludzi z nim sprzymierzonych.
    Moim marzeniem jest spadek popularności Rydzyka i przebudzenie się Polaków:

    -- prosto spod biurek idą na pielgrzymki, gdzie lekarze są co
    najmniej niebezrobotni, :) choć piąte przykazanie zabrania
    forsowania zdrowia (tłuczono mi to do głowy na religiach wtedy,
    gdy byłem małym chłopcem; na lekcjach biologii i WF -- też)
    i nakazuje raczej wzmacnianie odporności organizmu racjonalnymi
    i systematycznymi :) ćwiczeniami fizycznymi

    -- polskie dzieci niekoniecznie mają przyszłość w tym kraju
    (fałszywe małżeństwa kwitną nawet tam, gdzie na oko wszystko
    wygląda porządnie; w świetle prawa kanonicznego nieważne jest
    małżeństwo zawierane tylko dla zysku -- na przykład tylko dla
    mieszkania; oczywiście nic w tym złego, gdy miłość :) zostaje
    podparta jakimś zyskiem materialnym, ale czasami ;) bywa tak,
    że poza zyskiem finansowym i koniecznością materialno-bytową
    nic ,,młodych''nie wiąże -- nawet seks)

    -- płacze się po poległych pod Smoleńskiem nie dlatego, że żal
    ludzi, ale dlatego, że nie ma z kim władać i przeciwstawiać
    się Platformie Tuska i (teraz, od niedawna) Komorowskiego

    -- chyba już coraz trudniej uwierzyć w świętość JPII :)

    -- do tego stopnia posunięto żerowanie na ludzkiej naiwności
    i na ludzkich dobrych intencjach, że wręcz okrada się
    dobroczyńców, władając ich pieniędzmi w sposób nieuczciwy
    w tak zwany biały dzień

    -- Rydzyk (czy w ogóle prowadzący audycje) w ,,rozmowach
    niedokończonych'' (i podobnych) zbywa swych rozmówców,
    pokazując wprost, że nie powinni szukać u niego pomocy,
    choć latami budowali mu radio, telewizję, szkołę wyższą
    i pozycję społeczną w ogóle

    -- PO ma swoje sukcesy (choćby służba zdrowia i odszkodowania
    powodzianom oraz coraz mniejszy udział w zyskach ludzi
    handlujących alkoholem; poprzednie ekipy władzy nie dawały
    w ogóle nadziei na jakąkolwiek pomoc państwa powodzianom
    czy inaczej dotkniętym przez ,,naturę''; pielęgniarki chciano
    rozpędzić policją; domy budowali nie ludzie najmądrzejsi
    i najuczciwsi oraz po prostu pracowici i pomysłowi, lecz
    przemytnicy handlujący nielegalnie alkoholem czy paliwem
    wleczonym chyba głównie zza wschodniej granicy)

    Natomiast zgodzę się z tym, że pieniędzy może brakować. :) Zwłaszcza
    wybór naszego dobrodzieja ;) półgroszówkowego (Marka Belki) wróży źle.
    Belka ma takie piękne, zamyślone spojrzenie... Przenikliwe... :) Ciekawe
    co (i jak skutecznie) przenika tym swoim spojrzeniem... Putry spojrzenie
    mam odbite :) w ptaku (w łabędziu) patrzącym na świat niemal identycznie
    do tego, jak patrzy groźny (chmurny?) ślusarz Putra ze swych papierowych
    podobizn. Ciekawe czy uda się mi znaleźć spojrzenie Belki w spojrzeniach
    ptaków...

    Ponoć mądrość (lub głupotę) można poznać dopiero po wypowiedziach, nie zaś
    po ,,przenikliwych'' czy ,,groźnych'' spojrzeniach. Szkoda, że Polacy o tym
    fakcie czasami ;) zapominają. :) Laluś (jak ktoś tu nazwał Sikorskiego) moim
    zdaniem jest mądrym człowiekiem, choć akurat jego spojrzenia nie są ani
    przenikliwe, ani groźne, ani jakieś nadzwyczajne_inaczej.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2015-01-14 22:43:21
    Od: n...@g...com