  • 1. Data: 2012-03-25 21:23:20
    Temat: Na co uważać posiadając kartę zbliżeniową PayPass Mastercard?
    Od: xxx <k...@g...pl>

    Będąc na Zachodzie pozazdrościłem że wszyscy mieli karty czipowe:) i bez
    podpisu realizowali transakcje i zastrzegłem plastikowego debeta Visy,
    zamieniając ją na czipowego zbliżeniowego debeta Mastercard. Na co
    uważać? Jakie zagrożenia wiążą się z użytkowaniem tej karty? Gdzie mogę
    o tym poczytać?

  • 2. Data: 2012-03-25 21:41:48
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "xxx" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zamieniając ją na czipowego zbliżeniowego debeta Mastercard. Na co uważać?
    > Jakie zagrożenia wiążą się z użytkowaniem tej karty? Gdzie mogę o tym

    Najbardziej na to, ze ktos ci ja zwinie i bedzie robil drobne zakupy
    bezpinowe
    zanim karta sie "zablokuje" w systemie ;)

    Jest jeszcze spiskowa teoria dot. mozliwosci zdalnego zczytywania w/w kart
    - sa juz na rynku ekranujace etiu, baa - nawet blaszane portfele :)
    wiecej na ten temat poczytasz na niebezpieczniku
    http://niebezpiecznik.pl/?s=paypass

  • 3. Data: 2012-03-26 11:46:52
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    http://blog-reporter.blog.onet.pl/Kosztowne-zblizeni