  • 1. Data: 2002-03-15 10:55:58
    Temat: Multiport
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Wlasnie sie bawie agregacja kont - nareszcie dziala - co prawda aktualizacja
    kont w WBKu, Inteligo i CITIBANKU!!! (tam nie mam rachunku ;) troche
    topornie idzie - ale.. Super ogolnie jest.
    To ja prosze jeszcze o Fortisa i LGNet :))

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-03-15 19:49:27
    Temat: Re: Multiport
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Fri, 15 Mar 2002 11:55:58 +0100, w
    <a6sk04$sad$1@news.onet.pl>, "AMRA" <a...@a...com>
    napisał(-a):

    > Wlasnie sie bawie agregacja kont - nareszcie dziala - co prawda aktualizacja
    > kont w WBKu, Inteligo i CITIBANKU!!! (tam nie mam rachunku ;) troche
    > topornie idzie - ale.. Super ogolnie jest.

    Już dawno z tego zrezygnowałem. Kupa i tyle. Szkoda czasu.

  • 3. Data: 2002-03-18 12:29:44
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Wlasnie sie bawie agregacja kont - nareszcie dziala

    Być może już działa ale ja straciłem cierpliwość nad tym szmelcem i
    zrezygnowałem z konta w multiporcie. Największe niedogodności które zauważyłem
    (być może już zoztały usunięte ale o tym już nie mam zamiaru się przekonywać)
    to:

    1. Przy agregacji konta np. mBanku ze strony www po pojawieniu się mrugających
    kresek sygnalizujących agregację w toku w międzyczasie następowało ładowanie
    brakujących elementów strony www (obrazków, przycisków i innych rzeczy). Mimo
    że strona nie została załadowana do końca coś w pewnym momencie wymusza
    odświeżenie strony i sytuacja się zapętla - znowu następuje ładowanie elementów
    strony www od początku, znowu w pewnym momencie następuje refresh i tak w kólko.

    2. Źle pokazywana lokata w mBanku

    3. Przy agregacji za pomocą SelfPortu prawie zawsze następuje aktualizacja
    oprogramowania co zmusza do ściągnięcia prawie 1M plików czy chcemy czy nie.

    4. Przy rozpoznawaniu kont w Inteligo tylko rachunek główny rozpoznany
    poprawnie, natomiast pozostałe rachunki bieżące, które nazwałem LOKATA_1 ..
    LOKATA_4 rozpoznawane są jako lokaty mimo, że lokaty jako takiej w Inteligo
    nigdy nie zakładałem.

    5. Agregacja przez SelfPort kont z mBanku ale również z Inteligo przebiega w
    tempie kilka (nawet nie kilkanaście bajtów na sekundę). Testowałem to na łączu
    komutowanym TP SA, łączu komórkowym GPRS. Kiedyś przez 4 godziny
    przetransmitowało zaledwie 3Mb danych i nadal nie miałem zakończonej agregacji.

    6. Gdy próbowałem uruchomić SelfPort na łączu stałym w pracy to w momencie
    próby zalogowania się do multiportu mam komunikat "nie można znaleźć serwera
    Multiportu". Jest to o tyle dziwne, że przed pojawieniem się okienka logowania
    były przecież ściągane aktualizacje programów też z serwera multiportu i to
    działało. Nie wiem czy ma to związek ze złą obsługą Proxy serwera. Próbowałem
    używać dwóch proxy serwerów do których mam dostęp i które można ustawić w
    JavaWebStart. Niestety nic to nie pomogło.

    I to chyba by było na tyle.

    Maciej K.