    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Multicash kontra tcp-ip - potrzebna pomoc...
    Date: Mon, 4 Jun 2007 06:27:57 +0000 (UTC)

    Witam,

    Czy są tu osoby korzystające z multicash?
    Znajomy z Niemiec, który akurat na chwilę przenosi się do Polski, prosił
    mnie o pomoc przy skonfigurowaniu dostępu do banku - właśnie za pomocą
    Multicash. Dotąd w Niemczech miał dostęp przez ISDN - i było tam parę
    dziwacznych opcji, jakieś DFU-Verfugung czy coś takiego. Próbowałem "na
    czuja" coś ustawić w tym topornym programie, ale po ustawieniu dostępu przez
    TCP-IP (nie pytał o jakiekolwiek parametry, nie było nawet możliwości ich
    wprowadzenia) jedyny efekt to mrugnięcie okna programu i zero reakcji :(

    Już ustalił, że musi aktywować w banku dostęp przez TCP-IP - co też zrobił,
    i dostał list z paroma parametrami. Niestety, nie wygląda mi na to by było
    je gdzie wprowadzić - jest to jakiś adres FTPa, tylko nie ma nawet podanego
    hasła...

    Nie wiem na ile polski multicash jest podobny do tego niemieckiego (nie
    spisałem niestety numeru wersji, ale jeśli to istotne mogę się dowiedzieć) -
    ale może ktoś zna trochę ten program i byłby w stanie coś doradzić?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"