  • Data: 2005-01-25 20:15:12
    Temat: Multibank mnie okradł
    Od: "Z" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    witajcie,
    mam taki problem 20.stycznia chcialem pobrac sobie z konta 80pln, jako ze
    nie moglem uzyskac autoryzacji (tak pisalo w bankomacie) probowalem pare
    razy za kazdym jednak bezskutecznie, zdenerwowany ta sytuacja pojechalem do
    domciu na internet i patrze a tam nastapila blokada pieniedzy wlasnie te
    80zl, blokada od 20.1.2005 do dnia 19.2.2005. No nic mysle cos im sie
    pokrecilo.
    Dzisiaj wchodze na strone banku a tam pieniedzy nie ma, a w historii
    rachunku widnieje wyplata z bankomatu 80zl.
    Dzwonilem do banku powiedzieli ze jest istnieje adnotacja o wyplacie to
    musialo tak byc, tak czy siak jak pieniedzy nie wybralem trafnego 20-go ani
    na koncie ich nie mam. Ciesze sie ze bylo to tylko taka kwota ale zawsze to
    pieniadze.
    Gdzie moge zglaszac reklamacie w tej sprawie co mam zrobic??

    pozdrawiam
    Wojtek