  • 1. Data: 2004-09-10 16:29:49
    Temat: Multibank dał plamę...
    Od: Rafal Smyka <Z...@p...gazeta.pl>

    Podnieśli oprocentowanie WWJ (innych kredytów pewnie też). I zero
    informacji.

    Jak obniżyli w lutym, od razu była informacja na stronie wylogowania.
    Jak podnieśli w lipcu oprocentowanie depozytów, od razu była informacja
    na stronie wylogowania. A teraz cisza. Jakieś balony na Kresach.
    Myślałem, że to jest strona informacyjna. Okazuje się, że tylko
    marketingowa.
    Pal sześć, nie chcą poinformować tam, zalogowałem się do serwisu
    transakcyjnego - dorobili tam niedawno nowy ficzer - komunikaty. Żadnych
    komunikatów do rachunku.
    Jest tylko nowe oprocentowanie w szczegółach rachunku. Bez informacji od
    kiedy. Zajrzałem tam przez przypadek pierwszy raz od dłuższego czasu.
    Wstyd.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał

  • 2. Data: 2004-09-10 17:19:20
    Temat: Re: Multibank dał plamę...
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 10 Sep 2004 18:29:49 +0200, Rafal Smyka
    <Z...@p...gazeta.pl> wklepał(-a):

    >Podnieśli oprocentowanie WWJ (innych kredytów pewnie też). I zero
    >informacji.

    Już są informacje...

  • 3. Data: 2004-09-10 17:44:18
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Fri, 10 Sep 2004 18:29:49 +0200, Rafal Smyka
    > <Z...@p...gazeta.pl> wklepał(-a):

    > Już są informacje...

    Jesli chodzi o Multiplany, to jak zwykle podane tylko dolne progi pasma, o
    znaczeniu dosc wirtualnym. A gdzie gorne ? :-) Eh te klamczuszki z bre...
    :-)

    marekz