  • Data: 2002-03-28 18:10:59
    Temat: [MultiBank] - poczta internetowa, czy to ma sens???
    Od: "Seba *****" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć,

    Już po raz drugi wysłałem zapytanie do MultiBankun i po raz drugi się
    rozczarowałem !!!
    Za pierwszym razem czekałem na odpowiedź 4 dni, teraz czekam już 6 dni i
    jeszcze nie otrzymałem odpowiedzi !!!
    Pytanie dotarło na pewno, ponieważ automatycznie po wysłaniu pytania serwer
    generuje automatyczne potwierdzenie przyjęcia, które jest odsyłane do nadawcy:

    'Dziękujemy za Twój list !
    Szanujemy Twój czas, dlatego odpowiedzi od nas spodziewaj się w cišgu
    najbliższych kilku dni.

    Zespół MultiBanku
    k...@m...pl

    Czy oni na pewno szanują Nasz czas???
    Podobno głównym założeniem banku jest nacisk na zdalne kanały dostępu???!!!

    Cześć