  • 1. Data: 2010-06-18 18:10:00
    Temat: Moja rodzina głosuje na Jarosława Kaczyńskiego :)
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    dołącz i Ty do nas

  • 2. Data: 2010-06-19 14:18:51
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n-n.pl>

    W dniu 2010-06-18 20:10, Charlie delta pisze:
    > dołącz i Ty do nas

    Za mało się znamy abyśmy zaraz rodziną zostali

  • 3. Data: 2010-06-19 14:56:20
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Charlie delta pisze:
    > dołącz i Ty do nas

    To same uposledzony osobniki musza byc.

    jarek w nagrode wybuduje wam komory gazowe bo tylko do tego jest zdolny.

  • 4. Data: 2010-06-19 15:41:01
    Od: "Ebolek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To same uposledzony osobniki musza byc.
    >
    > jarek w nagrode wybuduje wam komory gazowe bo tylko do tego jest zdolny.

    To ten sam PISuar i ciągle zmienia swój login, bo poprzedniego zalokowałem
    Musi to być stara baba z Koła Radia Maryja

  • 5. Data: 2010-06-19 17:33:33
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Ebolek pisze:
    > Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To ten sam PISuar i ciągle zmienia swój login, bo poprzedniego zalokowałem
    > Musi to być stara baba z Koła Radia Maryja

    Heh zartujesz chyba na widok komputera taka stara baba zawalu by dostala.

  • 6. Data: 2010-06-19 18:11:05
    Temat: Re: Moja rodzina g?osuje na Jaros?awa Kaczy?skiego :)
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-19 17:41, Ebolek pisze:
    > To ten sam PISuar i ci?gle zmienia sw?j login, bo poprzedniego zalokowa?em
    > Musi to by? stara baba z Ko?a Radia Maryja

    Przecież widać, że to POpapraniec, który POdłymi sztuczkami stara się
    ludzi zniechęcać do Jarka.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 7. Data: 2010-06-23 21:17:44
    Temat: Re: Moja rodzina g?osuje na Jaros?awa .. współczuję.
    Od: "Januszko" <q...@f...pl>

    > Przecież widać, że to POpapraniec, który POdłymi sztuczkami stara się
    > ludzi zniechęcać do Jarka.

    Rydzyk uzywa podobnych podłych sztuczek. Czy tez uważasz, że jest z PO ?
    PiSdzielcy uzywają klamstw. Czy to też przefarbowane PO ?