  • 1. Data: 2016-12-14 15:19:00
    Temat: Mbank blokada bezpieczeństwa
    Od: "mariusz_" <m...@i...pl>

    Dziś podczas wykonywania przelewu na moim ekoncie dostałem info o blokadzie
    konta i kontakt z MLinią, skontaktowałem sie więc i powiedziano mi że
    musiało dojśc do jakieś próby włamania na konto lub działaniu wirusów,
    kazano mi przeskanować komputer 2 programami antywirusowymi. dziwne to bo
    mam od lat leagalnego NOD32 i on nic nie wykrył, dodatkowo na wszeli wypadek
    przeskanowałem Kasperskimi przeskanowałem komputer Malwarebytes
    Anti-Malware, oczywiście nic w/w programy nie znalazły.

    Zadzwoniłem więc jeszcze raz do Mbanku i Pani odpowiedziała że mam
    sformatować dysk i zmienic system, co nie jest mozliwe bo to komputer który
    nie mozna tak łatwo sformatować i zmieniac system, na co pani odpowiedziała
    że może zdjąć blokadę ale jak cos sie wydarzy to oni nie biora
    odpowiedzialności.....

    no troche nonsens dla mnie, moge owszem logowac sie z innego kompa (z domu,
    bo ten feralny-niby jest w pracy) ale do tej Pani to niedocierało , bardzo
    uprczywie kazała mi potwierdzać że biore na sibie odpowiedzialnośc za
    ewentualne zagrożenia.....

  • 2. Data: 2016-12-14 15:37:35
    Temat: Re: Mbank blokada bezpieczeństwa
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 14-12-2016 o 15:19, mariusz_ pisze:

    > moge owszem logowac sie z innego kompa

    Z tego co napisałeś zrozumiałem, że blokada dotyczy konta, a nie
    logowania z konkretnego komputera.
    Czyli aby logować się z domu też będą musieli zdjąć blokadę a do tego
    chcą deklaracji, że jak coś to Twoja wina (zawsze, a nie tylko jak
    zalogujesz się z pracy).

    Jeśli tak to działa to za chwilę zablokują wszystkie konta i od każdego
    wymuszą deklarację, że jak co to nie ich wina :(
    P.G.

  • 3. Data: 2016-12-14 15:40:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 14 grudnia 2016 15:19:02 UTC+1 użytkownik mariusz_ napisał:

    > uprczywie kazała mi potwierdzać że biore na sibie odpowiedzialnośc za
    > ewentualne zagrożenia.....

    Coś źle zrozumiałeś albo nie z mLinia gadałeś

  • 4. Data: 2016-12-14 15:44:14
    Od: "mariusz_" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Jeśli tak to działa to za chwilę zablokują wszystkie konta i od każdego
    > wymuszą deklarację, że jak co to nie ich wina :(

    dokładnie tak, babka ewidentnie głucha była na moje słowa, że bede logował
    się z innego komputera, przerywała mi i konsekwetnie kazała wydusić, że TAK
    zgadzam sie że jesli zdejmie blokadę to biorę odpowiedzialnośc za włamania
    na konto. Jeszcze poczekam chwile i zadzwonię, mówiąć że już zmieniłem
    system, zobaczymy czy nadal tą odpowiedzialnośc będe musiał wziąć na swoje
    bezsilne barki :(

  • 5. Data: 2016-12-14 15:59:36
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 14-12-2016 o 15:44, mariusz_ pisze:

> [...]
    > zadzwonię, mówiąć że już zmieniłem system, zobaczymy czy nadal tą
    > odpowiedzialnośc będe musiał wziąć na swoje bezsilne barki :(

    Nie znam się. Czy bank może w jakiejkolwiek sytuacji przerzucać
    odpowiedzialność za użytkowanie udostępnionego przez bank interfejsu na
    klienta.
    Jeśli mają jakieś racjonalne przesłanki wskazujące na winę akurat tego
    komputera to powinni je podać.
    P.G.

  • 6. Data: 2016-12-14 19:50:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 14 grudnia 2016 15:59:25 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:
    > Jeśli mają jakieś racjonalne przesłanki wskazujące na winę akurat tego
    > komputera to powinni je podać.

    To co autor wątku pisze jest mocno absurdalne.
    Albo coś namieszał, albo troluje, albo nie wiem co.

  • 7. Data: 2016-12-14 20:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik mariusz_ m...@i...pl ...

> [...]
    > niedocierało , bardzo uprczywie kazała mi potwierdzać że biore na
    > sibie odpowiedzialnośc za ewentualne zagrożenia.....

    Przyznam ze az nie chce mi sie wierzyc...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 8. Data: 2016-12-14 21:28:31
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-12-14 o 19:50, Kris pisze:
    > To co autor wątku pisze jest mocno absurdalne.
    > Albo coś namieszał, albo troluje, albo nie wiem co.

    A czy autor dałby radę odpalić live Linuxa albo zainstalować sobie
    maszynę wirtualną?
    Tak na wszelki wypadek bo tu coś śmierdzi :-)

  • 9. Data: 2016-12-15 18:56:40
    Od: "mariusz_" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości

    > Przyznam ze az nie chce mi sie wierzyc...

    Na spokojnie już w domu zadzwoniłem i pogadałem z wyjątkowo juz przychylnym
    człowiekiem z obsługi mbanku i powiedział mi że jesli ich bramka widzi
    jakieś "dziwne" zachowanie na moim koncie to ze wzgledów bezpieczeństwa
    blokuje przelewy, wychodzące i przychodzące. Po takim zdarzeniu nelezy
    gruntownie przeskanować antywirusem komputer i ewentualnie usunąć
    zagrożenia, tak też zrobiłem, cos tam antywirus znalazł o zagrożeniu
    "średnim", usunąłem to i odblokowali mi konto. Nic jak na razie nie
    wyciekło. Na moje pytanie czy takie przypadki często sie zdarzają, Pan
    odpowiedział że sporadycznie, że on osobiście w tym tygodniu miał 2 takie
    przypadki

  • 10. Data: 2016-12-16 10:22:30
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 14 Dec 2016 15:19:00 +0100, "mariusz_" <m...@i...pl>
    wrote:
    > Zadzwoniłem więc jeszcze raz do Mbanku i Pani odpowiedziała że mam
    > sformatować dysk i zmienic system, co nie jest mozliwe bo to
    komputer który

    A nie sugerowała by lepiej od razu popełnić samobójstwo?

    --
    Marek