  • 1. Data: 2003-12-09 07:44:08
    Temat: Magia, to magia ;)
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    O tym juz kiedys pisalem (bo wyczytalem o projekcie w GB). Tym razem juz
    wiadomo, ze pomysl wejdzie w zycie
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_031209/e
    konomia/ekonomia_a_14.html
    W magiczny sposob zle kredyty zmniejszasie gdzies tak o polowe i w
    porownaniu z Europa Zachodnia wskaznik bedzie srednio ok 2 razy wyzszy, a
    nie jak do tej pory 4 czy wiecej ;)
    Pytanie - czy w ten sposob stanieja (drastycznie?) kredyty, zwlaszcza dla
    osob fizycznych?
    Niby zawarto uklad, ze banki beda bardziej finansowac sektor MSP, ale cos
    niedowierzam zagranicznym wlascicielom. Wydaje mi sie, ze beda chcieli oni
    koniecznie w przyszlym roku polepszyc wyniki.
    Swoja droga - te lepsze wyniki na papierze + ozywienie gospodarcze byc moze
    popchnie caly sektor do masowej orgii :) ING BZ WBK, BRE BPH PBK (a moze
    jeszcze z Fortis Bankiem? - chociaz tego ostatniego to Pekao mogloby kupic?
    ;)
    Mysle, ze bedzie fajnie.
    P.S. Do BGZtu wszedl w koncu EBOR - moze Integrum cos znowu "powie" ? :)

  • 2. Data: 2003-12-09 14:42:49
    Temat: Re: Magia, to magia ;)
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
> [...]
    > jeszcze z Fortis Bankiem? - chociaz tego ostatniego to Pekao mogloby kupic?

    A co Ty widzisz fajnego w fuzjach ?