  • 1. Data: 2012-01-29 08:47:46
    Temat: Ma to ten MFW szmal czy nie ma ?.
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    Rozdwojenie jaźni czyli pożyczka dla MFW i linia kredytowa dla Polsk
    <http://zbigniewkuzmiuk.nowyekran.pl/post/50178,rozd
    wojenie-jazni-czyli-pozyczka-dla-mfw-i-linia-kredyto
    wa-dla-polski>

    "[...] Polska kupiła sobie za wspomniane 200 mln zł rocznie prawo do
    korzystania z wody ze studni (jeżeli będzie korzystała z tej wody zapłaci
    dodatkowe przynajmniej 5-6% jej wartości rocznie) i jednocześnie sama chce
    dolewać do tej studni wody, za co MFW zapłaci nam mniej niż 1% rocznie od
    ilości wlanej wody. [...]".

    Dlaczego jak my pożyczami im to na 1%, a jak my od nich to na 5% ?. I czemu
    Donek nie chce na ten temat rozmawiać ?. Co to jakaś tajemnica ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2012-01-29 08:55:56
    Temat: Re: Ma to ten MFW szmal czy nie ma ?.
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Dlaczego jak my pożyczami im to na 1%, a jak my od nich to na 5% ?. I
    > czemu Donek nie chce na ten temat rozmawiać ?. Co to jakaś tajemnica ?.

    To zupełnie niesłychane chamstwo. Zupełnie inaczej jest w Twoim banku. Jak
    Ty pożyczasz bankowi to on płaci 5%, a jak Ty pożyczasz od swojego banku to
    płacisz 20%.

  • 3. Data: 2012-01-29 08:55:57
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> pisze:
> [...]
    >
    > Dlaczego jak my pożyczami im to na 1%, a jak my od nich to na 5% ?. I czemu
    > Donek nie chce na ten temat rozmawiać ?. Co to jakaś tajemnica ?.

    To żadna tajemnica "Rostowski und Tusk" woleli wstawić takiego "dobrze
    dobranego" prezesa NBP żeby z NBP "zerżnąć zysk" (kilka miliardów) do
    budżetu państwa a NBP zamiast "własnej kasy" musiał polegać na kasie z
    linii kredytowej MFW.

  • 4. Data: 2012-01-29 09:03:05
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > To zupełnie niesłychane chamstwo. Zupełnie inaczej jest w Twoim banku. Jak
    > Ty pożyczasz bankowi to on płaci 5%, a jak Ty pożyczasz od swojego banku
    > płacisz 20%.

    Tylko kto tu jest w tej sytuacji bankiem?. Toż to my podobno my ratujemy MFW

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2012-01-29 09:09:44
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    A. Filip wrote:

> [...]
    > dobranego" prezesa NBP żeby z NBP "zerżnąć zysk" (kilka miliardów) do
    > budżetu państwa a NBP zamiast "własnej kasy" musiał polegać na kasie z

    Interesowała mnie zawsze odpowiedź na pytanie. Dlaczego, skoro jest tylu
    mądrych ludzi w Polsce, którzy znają wszystkie najlepsze rozwiązania,
    uczciwych i rzetelnych, wybierany do rządzenia jest zawsze najgłupszy i
    najbardziej przekupny jakiego można znaleźć? Może ty wiesz dlaczego tak się
    dzieje?

  • 6. Data: 2012-01-29 09:11:19
    Temat: Re: Ma to ten MFW szmal czy nie ma? - przez pralnie pieniędzy pieniądze tylko "przelatują" :-)
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    > Tylko kto tu jest w tej sytuacji bankiem?. Toż to my podobno my ratujemy MFW

    My podobno ratujemy jądro łuni czyli strefę EURo, a MFW to po prostu robi
    za taką pralnie pieniędzy dla bezczelnego obejścia zakazów finansowania
    budżetów drukowaniem pieniędzy.

  • 7. Data: 2012-01-29 09:13:11
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Tylko kto tu jest w tej sytuacji bankiem?. Toż to my podobno my ratujemy
    > MFW ....

    Ty w relacjach ze swoim bankiem nie wiesz kto jest bankiem? A co na to
    Kuźmiuk czy Michalkiewicz? Poradź się własnych autorytetów. Spytaj kto jest
    bankiem. Czy mBank jest bankiem czy Endriu jest bankiem. Bo się zgubiłeś.

  • 8. Data: 2012-01-29 09:16:19
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > jest
    > bankiem. Czy mBank jest bankiem czy Endriu jest bankiem. Bo się zgubiłeś.

    Weź nie pierdol ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2012-01-29 09:27:23
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > najbardziej przekupny jakiego można znaleźć? Może ty wiesz dlaczego tak się

    Rozmawiamy w tym przypadku o konkretnej kwestii której rozwiązanie ma
    o dziwo sens ale z punktów siedzenia Rostowskiego i Tuska, ich
    priorytetu "wyłgania się" od przekroczenia przez zadłużenie 55% PKB.
    A to że ja uważam że "nie było warto" za cenę paru miliardów PLN obniżać
    prestiż i powagę NBP to znacznie więcej niż moje zdanie ale nie "jedynie
    słuszna" opinia. Po kiegoś wuja NBP miał być "niezależny".

    P.S.
    A jak chcesz oceniać "efekty gospodarcze" Tuska (PO) bardziej ogólnie to
    zacznij oddzielny wątek - jak dyskusje na p.b.wgpg mają mieć sens i nie
    być "kompletnie zaszumiane" to lepiej trzymać się tematu wątku.

  • 10. Data: 2012-01-29 09:29:09
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Może ty wiesz dlaczego tak się dzieje?

    Nie wie m totus ale wkurwia niemiłosiernie mnie jak taki kurwa mizerny ciul
    euronaganiacz Michał Szczerba ....

    "Polska a waluta euro" - pierwsza debata studentów INP UW i polityków (cz.
    6) (9 minuta filmu) (Poseł PO Michał Szczerba)
    http://www.youtube.com/watch?v=M84ys4icqWM&feature=p
    layer_embedded#at=515

    "[...] Dzisiaj już widzimy że nasz południowy sąsiad Słowacja jest w strefie
    Euro i zacznie osiągać poważne korzyści gospodarcze, których niestety Polska
    nie będzie mogła doświadczyć [...]
    [...] Te korzyści gospodarzcze to przedewszystkim wyższy poziom PKB, niższe
    bezprobocie, wyższe zatrudnienie [...]"

    http://wybory2011.pkw.gov.pl/wsw/pl/000000.html

    ... dostając 4000 głosów zostaje posłem na skutek niewproawdzenia JOW-ów
    (które to swego czasu Donek obiecywał, a nawet wprowadził do senatu .... )

    Jak bym był wyborcą PO to byłbym zapewne podwójnie wkurwiony, za
    niezralizowaną obietnicę wprowadzenia Euro, która to wprowadziła by mój kraj
    na dno recesji ....

    http://stooq.pl/q/?s=^sax&c=5y&t=c&a=lg&b=0

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/