  • 1. Data: 2011-09-20 19:27:26
    Temat: MT4 - pytanie o skrypt ....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    Czy istnieje taki skrypt w MT4 który ma za zadanie automatycznie
    sprzedawać/kupowac dajmy na to po PCR dany walor na jutrzejszym otwarciu ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2011-09-21 16:03:51
    Temat: Re: MT4 - pytanie o skrypt ....
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 20 Sep 2011 21:27:26 +0200, Endriu napisał(a):

    > Czy istnieje taki skrypt w MT4 który ma za zadanie automatycznie
    > sprzedawać/kupowac dajmy na to po PCR dany walor na jutrzejszym otwarciu ?.
    Mój MT4 ma 5 rodzajów zleceń. Market - po aktualnej cenie oraz limit i
    stop (nie mylić ze stoplosem) dla kupowania i sprzedawania.
    Nie wiem czy czy Twoje PCR to to samo co Market. Jeśli tak to wystarczy, że
    napiszesz stosowną instrukcję "kup po market o godzinie 9:00" i gotowe.

  • 3. Data: 2011-09-22 06:29:51
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > że
    > napiszesz stosowną instrukcję "kup po market o godzinie 9:00" i gotowe.

    A mogę poprosić o odnośnik do takiej strony, z tego typu instrukcjami ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2011-09-22 08:08:31
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > A mogę poprosić o odnośnik do takiej strony, z tego typu instrukcjami ?.

    Musisz sie nauczyc programowac w MQL-u. W sieci znajdziesz tysiace stron na
    ten temat np. po polsku tutaj:

    http://bossa.pl/index.jsp?layout=2&page=0&news_cat_i
    d=1081

    Pozdrawiam

    Darek

  • 5. Data: 2011-09-22 13:09:15
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 08:29:51 +0200, Endriu napisał(a):

    > A mogę poprosić o odnośnik do takiej strony, z tego typu instrukcjami ?.

    Jeśli znasz angielski to najlepsza strona to http://www.mql4.com/. Jest tam
    dokumentacja, przykłady i forum.
    Sam język Metatradera czyli MQL jest bardzo podobny do klasycznego C ale
    oczywiście musisz poznać jego funkcje, które nie zawsze działają jak się
    tego spodziewasz.

  • 6. Data: 2011-09-22 17:29:55
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Musisz sie nauczyc programowac w MQL-u. W sieci znajdziesz tysiace stron
    > na ten temat np. po polsku tutaj:
    > http://bossa.pl/index.jsp?layout=2&page=0&news_cat_i
    d=1081

    Dziękuję bardzo.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2011-09-22 17:30:19
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > Sam język Metatradera czyli MQL jest bardzo podobny do klasycznego C ale
    > oczywiście musisz poznać jego funkcje, które nie zawsze działają jak się

    Dziękuję bardzo.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/