  • 1. Data: 2005-06-07 04:38:59
    Temat: Lukas - oplata za Token
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    Konto Lukasowe eKontoPro. Mam do niego token i przy braku operacji z jego uzyciem
    place 1zl miesiecznie.
    To jest zrozumiale. Na ostatnim wyciagu znalazlem oplate mimo uzycia tokena w tym
    miesiacu
    rozliczeniowym. Czyzby Lukas uwzglednial to dopiero w kolejnym miesiacu, czy tez
    podlega to reklamacji. I
    nawet o te zlotowke nie chodzi, ale o zasade.

  • 2. Data: 2005-06-07 06:21:42
    Temat: Re: Lukas - oplata za Token
    Od: "dan (dj74)" <d...@j...remove.it.tlen.pl>

    ab wrote:
> [...]
    podlega to reklamacji. I
    > nawet o te zlotowke nie chodzi, ale o zasade.
    ty sie o takie rzeczy tu nie pytaj, bo powiedza Ci tak:

    jesli nie jestes klientem private banking to spadaj na drzewo (bank ma
    prawo traktowac cie z buta) :-)

    --
    pozdrawiam TPSA PAPA -> http://voip.pomocnik.com
    Daniel PRASA -> http://pomocnik.com/prasa

    ^#&#@!..7^ sig kernel panic: sig kernel says: sig full, no space left

  • 3. Data: 2005-06-07 16:07:53
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Użytkownik "ab" <a...@i...wroc.pl> napisał w wiadomości
    ..
> [...]
    czy tez podlega to reklamacji. I
    > nawet o te zlotowke nie chodzi, ale o zasade.

    Reklamuj. Mialem podobnie, uzylem tokena w danym miesiacu raz w ostatnim
    dniu o godz okolo 21 o lokata zolyzyla sie juz nastepnego dnia i probowali
    mi wciskac kit przez 2 miesiace ze nie mam racji, a jednak mialem i prowizje
    oddali.

    Pozdrawiam
    Marcin_P.

  • 4. Data: 2005-06-08 04:29:44
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    > ty sie o takie rzeczy tu nie pytaj, bo powiedza Ci tak:
    >
    > jesli nie jestes klientem private banking to spadaj na
    > drzewo (bank ma prawo traktowac cie z buta) :-)

    Nie widze zwiazku z moim pytaniem.