  • 1. Data: 2003-01-10 09:41:40
    Temat: Lukas i błędne hasła
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Zauważyłem, że gdy wpisze się poprawne hasło a serwer nie wpuści to
    wystarczy odświeżyć okno i jest się na swoim koncie nawet bez wpisywania
    hasła drugi raz w puste tym razem już miejsce na nie.

    Dość ciekawe rozwiązanie mają tam w Lukasie.

    Piotrek

  • 2. Data: 2003-01-10 10:35:40
    Temat: Re: Lukas i błędne hasła
    Od: "Konrad" <K...@...com>

    Użytkownik "Piotr Solarz" <p...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > hasła drugi raz w puste tym razem już miejsce na nie.
    >
    > Dość ciekawe rozwiązanie mają tam w Lukasie.

    No to tylko pogratulować, że...nasze pieniądze są w dobrych rękach...

    BTW... Serwer zajęty... o 11:30 to też ciekawa sprawa ;-)

    --
    Konrad

  • 3. Data: 2003-01-10 10:42:26
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą dnia czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Piotr pisze:

> [...]
    > hasła drugi raz w puste tym razem już miejsce na nie.
    >
    > Dość ciekawe rozwiązanie mają tam w Lukasie.

    A to dobrze wiedzieć.
    Ja czasem miałem sytuację, gdzie przy trzykrotnym wpisywaniu
    poprawnego hasła wpuszczał mnie za trzecim razem.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-01-10 10:53:05
    Od: "Konrad" <K...@...com>

    > Jesienną porą dnia czytam pl.biznes.banki

    Ładna mi jesień... -10C za oknem... Waść chyba długo z domu nie
    wychodził...?!

    > A to dobrze wiedzieć.
    > Ja czasem miałem sytuację, gdzie przy trzykrotnym wpisywaniu
    > poprawnego hasła wpuszczał mnie za trzecim razem.

    A mnie po czwartym, piątym wpisie... i gdzie tu do trzech razy sztuka ?

    --
    Konrad

  • 5. Data: 2003-01-10 13:30:42
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Cholernie zimową porą dnia czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Konrad pisze:

    > Ładna mi jesień... -10C za oknem... Waść chyba długo z domu nie
    > wychodził...?!

    A faktycznie, coś opóźniony jestem.

    > A mnie po czwartym, piątym wpisie... i gdzie tu do trzech razy sztuka ?

    A to zdjąłeś mi kamień z serca. Zawsze za trzecim razem "miałem mokro"
    ;-)