  • 21. Data: 2013-11-17 22:43:22
    Temat: Re: Lokata 25% 500 > 1000
    Od: Piotr Niżyński <n...@s...pl>

    Blokuję ten milion do czasu, aż spółka organizuje się na tyle, że
    wszyscy będą ufać w jej start z powodzeniem. (Stopniowe odblokowywanie
    pod reklamę gazety, czyli ostatni etap wprowadzenia na rynek)

    PN

  • 22. Data: 2013-11-18 16:01:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.11.2013 18:05, ktos pisze:

    > Może mi ktoś wytłumaczyć, dlaczego gość szuka inwestorów do jednej
    > spółki na 0,5 miliona skoro może jako zabezpieczenie zablokować na
    > rachunku drugiej spółki "jakiś milion"?
    >
    > jakaś nowa ekonomia?

    Stara. Szukanie frajerów.

  • 23. Data: 2013-11-18 17:25:06
    Od: Piotr Niżyński <n...@s...pl>

    W dniu 2013-11-18 16:01, Andrzej Lawa pisze:

    > Stara. Szukanie frajerów.

    Koleś jest bardzo mądry: chyba nie wie, co to zabezpieczenie, a się
    wypowiada jak jakiś mentor.

    pozdr.
    PN

  • 24. Data: 2013-11-18 17:29:08
    Od: Piotr Niżyński <n...@s...pl>

    http://sysplex.pl/img/andrzejlawa.png ;)

  • 25. Data: 2013-11-18 20:53:18
    Od: ktos <k...@n...pl>

    W dniu 2013-11-18 17:29, Piotr Niżyński pisze:
> [...]

    Czytałem kiedyś o facecie co chciał 1 milion za psa.
    Transakcja doszła do skutku w ten sposób, że znalazł takiego co miał 2
    koty po 0,5 mln i się zamienili.

    Czy przyjmujesz aport w naturze?

  • 26. Data: 2013-11-18 21:37:52
    Od: Piotr Niżyński <n...@s...pl>

    W dniu 2013-11-18 20:53, ktos pisze:

    > Czytałem kiedyś o facecie co chciał 1 milion za psa.
    > Transakcja doszła do skutku w ten sposób, że znalazł takiego co miał 2
    > koty po 0,5 mln i się zamienili.
    >
    > Czy przyjmujesz aport w naturze?

    Nie, ja przyjmuję pieniądze. I nawet chyba tego swobodnego miliona w
    gotówce nie dorzucę. Nie inwestujesz - twoja strata, zresztą cholera
    wie, coś za osobnik.

  • 27. Data: 2013-11-19 08:56:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.11.2013 17:25, Piotr Niżyński pisze:

    > Koleś jest bardzo mądry: chyba nie wie, co to zabezpieczenie, a się
    > wypowiada jak jakiś mentor.

    Zabezpieczenie jest warte tyle, ile uda się z niego wyegzekwować.

    Dasz gwarancje bankowe to pogadamy.

  • 28. Data: 2014-01-01 09:12:26
    Temat: Re: Lokata 25%
    Od: Jakub Nowak <g...@w...pl>

    W dniu 07.11.2013 07:39, Piotr Niżyński pisze:
> [...]
    > depozycie X zyskuje się już po opodatkowaniu ok. 1/10 X miesięcznie).
    > Pod realizację zobowiązań, na całą wartość depozytu i odsetek, daję
    > faktyczne zabezpieczenia (zastawy, poręczenia) o dużej wartości,
    > wielokrotnie przekraczającej wartość wkładu (ma to sens, ponieważ jeśli
    > daję coś w zastaw na własność, to pozostaję tego użytkownikiem).
    > Minimalny wkład 5000 zł, możliwość wycofania wkładu bez straty
    > gwarantowanych odsetek (liczy się je proporcjonalnie z dokładnością co
    > do dnia).
    >
    > Proszę o kontakt e-mailowy, tutaj rzadko bywam.

    cos ty zbaranial ?

    NAJLEPSZE SĄ TUTAJ:
    http://www.gielda.ugu.pl

    http://finanse.ct8.pl

  • 29. Data: 2014-01-01 09:13:07
    Od: Jakub Nowak <g...@w...pl>

> [...]
    > do dnia).
    >
    > Proszę o kontakt e-mailowy, tutaj rzadko bywam.

    haha

    NAJLEPSZE SĄ TUTAJ:
    http://www.gielda.ugu.pl

    http://finanse.ct8.pl