  • 1. Data: 2006-04-19 15:07:07
    Temat: Leasing - kilka pytan
    Od: "prodrive" <c...@p...fm>

    Witam

    1. Czy ktos sie orientuje w jakiej firmie najlepiej starac sie o leasing
    uzywanych maszyn?
    2. Jakie polecacie firmy oferujace tzw. leasing zwrotny?

    Pozdro

  • 2. Data: 2006-04-20 11:22:13
    Temat: Re: Leasing - kilka pytan
    Od: "reformator" <s...@i...pl>

    > 1. Czy ktos sie orientuje w jakiej firmie najlepiej starac sie o leasing
    > uzywanych maszyn?
    > 2. Jakie polecacie firmy oferujace tzw. leasing zwrotny?

    Ja mam leasing na nowy samochód w EFL SA.
    Z tego co widziałe leasingują też używane maszyny.

    Generalanie jestem zadowolony z ich usług:
    - formalności przy załatwianiu leasingu - naprawdę minimalne
    - szybko podpisana umowa
    - z wszystkich warunków leasingodawca wywiązują się i na dodatek na czas

    Jak będzie się wywiązywać z warunków, to wszystko jest cacy. Umowa jest tak
    skonstruowana, że jest jednostronna (jak w każdej tego typu branży). Z
    drugiej strony zgadzając się na nią nie masz możliwościo ew. walki o prawa
    konsumenta - nawet o niedozwolne klauzule, bo prawo konsumenta nie obejmuje
    podmiotów gospodarczych.

    Pozdrawiam,
    Sebastian

  • 3. Data: 2006-04-22 21:58:05
    Od: "grzegorz" <c...@p...fm>

    Dzieki za info. EFL juz mnie obsluguje. Mam tam tez nowe samochody i troche
    sprzetu. Po za jednym z problemow wspolpraca uklada sie OK ale szukam czegos
    tanszego i bardziej elastycznego.

  • 4. Data: 2006-05-11 20:01:50
    Od: "enetri" <e...@e...pl>

> [...]
    > troche sprzetu. Po za jednym z problemow wspolpraca uklada sie OK ale
    > szukam czegos tanszego i bardziej elastycznego.

    A moze Raiffeisen Leasing ?
    Slyszalem, ze bardzo dobrze prosperuja ..