eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLUKAS Bank - Pytania i Odpowiedzi. › LUKAS Bank - Sygnalizacja pobrania odsetek z tytulu wykorzystania kredytu w koncie ....Bylo juz .. RECYDYWA
  • Data: 2004-02-01 09:18:26
    Temat: LUKAS Bank - Sygnalizacja pobrania odsetek z tytulu wykorzystania kredytu w koncie ....Bylo juz .. RECYDYWA
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hi ... i 2 raz z mojej strony ta sama sprawa ...

    http://www.kopernet.eu.org/~promilek/przemysl/lbrotf
    l.jpg

    Poprzednim razem jak napisalem, ze widze jakies odsetki karne za
    przekroczenie kwoty przyznanej o 0,00 pln powiadziano mi (napisano) , ze
    bede to widzial next time jako odsetki umowne ...

    Tak tu ufac panienkom z cc Lukasa ... sciemniaja ;)

    Pozdrawiam
    SP na L4