  • 11. Data: 2006-06-30 11:37:38
    Temat: Re: Kupno drugiego mieszkania - meldunek
    Od: "Krzysztof Bontal" <b...@o...pl>

    > Mam taka kwestie.
    > Chce kupic drugie mieszkanie na kredyt hipoteczny. Pierwsze tez jest na
    > kredyt, jestem w nim zamedowany razem z zona.
    > Jesli kupowalbym drugie to jak wyglada sprawa z zameldowaniem? Jako nowy
    > wlasciciel powinienem byc zameldowany do tego drugiego mieszkania. Co
    > wtedy
    > z pierwszym i co na to bank?
    > Nie wiem jak to powinno byc zrobione.

    Nie musisz sie meldowac
    Bank tez tego nie bedzie wymagal.
    Nie masz sie czym przejmowac

  • 12. Data: 2006-06-30 11:45:22
    Od: "VigoX" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz B." <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    | Też tak myślę. Kupowałem mieszkanie na kredyt a jestem zameldowany w innym
    | nie tym kredytowanym. Ale nie wiem jak w przypadku 2 mieszkań. To raczej
    bez
    | znaczenia i tak bank interesuje tylko twoja zdolność kredytowa a nie to
    | gdzie mieszkasz.
    | Tomek.

    Tak. Juz to potwierdzilem. Dla banku wazna jest hipoteka. Troche
    spanikowalem.

    Jesli chodzi o zameldowanie to _oficjalnie_ w mieszkaniu powinna byc
    zameldowana osoba, ktora tam faktycznie mieszka. No ale przeciez urzad nie
    sprawdza czy ktos w tym mieszkaniu fakktycznie mieszka czy nie.

    Vx

  • 13. Data: 2006-06-30 12:51:01
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Możesz być zameldowany w jednym mieszkaniu na pobyt stały, a w drugim na pobyt
    czasowy.
    Nawet w jednym i tym samym miescie.
    I nie daj się spławić biurwom z urzedu meldunkowego, gdyby twierdziły inaczej, tylko
    się tak melduj jesli chcesz.
    JaC

  • 14. Data: 2006-06-30 13:04:14
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 30 Jun 2006 11:53:51 +0200, w <e82sha$tm$1@atlantis.news.tpi.pl>, "VigoX"
    <v...@o...pl> napisał(-a):

    > Jesli kupowalbym drugie to jak wyglada sprawa z zameldowaniem? Jako nowy
    > wlasciciel powinienem byc zameldowany do tego drugiego mieszkania. Co wtedy
    > z pierwszym i co na to bank?

    Dla banku to akurat lepiej jak nikt nie jest zameldowany :)

  • 15. Data: 2006-06-30 23:38:38
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    VigoX wrote:
> [...]
    > wlasciciel powinienem byc zameldowany do tego drugiego mieszkania. Co wtedy

    Meldujesz się tam gdzie mieszkasz.
    Jeśli chcesz się prznieść do nowego mieszkania to zameldujesz się na
    nowym mieszkaniu.
    Jeśli chcesz zostać tam gdzie jesteś to nic nie robisz.
    Mieszkanie wcale nie musi mieć kogokolwiek na stanie.
    Czasy komuny już się skończyły

  • 16. Data: 2006-06-30 23:40:29
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    666 wrote:
    > Możesz być zameldowany w jednym mieszkaniu na pobyt stały, a w drugim na pobyt
    czasowy.

    Pobyt czasowy jest dla osób, które się przeprowadzają na określony okres
    czasu.
    Skoro on sie nie przeprowadza to fikcyjny meldunek tymczasowy spowoduje
    tylko same kłopty.