  • 1. Data: 2005-11-25 09:50:32
    Temat: Ksiazeczka mieszkaniowa ... zony
    Od: "grzes" <g...@g...pl>

    witam
    4 lata temu kupilem mieszkanie (BPH kredyt hipoteczny)
    Bylem wtedy kawalerem. W zeszlym roku wziolem slub - okoazalo sie ,ze zona ma
    ksiazeczke mieszkaniowa a na niej ok 20 tys premi gwarancyjnej + wklad.
    Czy te pieniazki sa w jakis sposob do odzyskania?
    Myslalem o zrobieniu ja wspolwlascicielem mieszkania ale wiaze sie to z
    porownywalnymi kosztami co premia
    co jeszcze? ma ktos jakis pomysl

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-11-25 11:51:17
    Temat: Re: Ksiazeczka mieszkaniowa ... zony
    Od: "krab" <k...@k...pl>

    Użytkownik "grzes" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ksiazeczke mieszkaniowa a na niej ok 20 tys premi gwarancyjnej + wklad.
    > Myslalem o zrobieniu ja wspolwlascicielem mieszkania ale wiaze sie to z

    20ooo jako koszt wspolwlasnosci z zona ? he he ciekawe rzeczy piszesz, no
    ale rozne sa ceny i koszta

    nie jestem pewny, ale warto zapytac w banku - bo mysle, ze mozna dokonac
    cesji tej ksiazeczki na meza, a kiedy bedzie juz Twoja ...

  • 3. Data: 2005-11-25 13:49:58
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > cesji tej ksiazeczki na meza, a kiedy bedzie juz Twoja ...

    to mozesz rzucic zone ...

    ;-)

  • 4. Data: 2005-11-25 19:12:55
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    grzes zapodał(-a):
> [...]
    > + wklad. Czy te pieniazki sa w jakis sposob do odzyskania?
    > Myslalem o zrobieniu ja wspolwlascicielem mieszkania ale wiaze sie to z

    Żona może zrobić cesję na Ciebie - w sumoie mąż to jak rodzina :>
    Co dalej z tym... Zapytaj się w banku, czy coś możesz jeszcze zadziałać.
    W innym wypadku... nie piszesz, jak duże miasto. We Wrocławiu byle kawalerka
    to 120-130tys
    W innych miastach za 50-70zł można już kupić - wtedy jeszcze jeden kredyt,
    wkład własny (z książeczki 20tys), mieszkanie wynająć. Mieszkanie będzie
    się samo spłacać, coś jeszcze zostanie. za X lat będziesz właścicilem mieszkania
    jeszcze jednego, a to chyba obecnie jeden z lepszych sposobów lokowania
    kasy...
    Ot, tak sobie gdybam....

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 5. Data: 2005-11-26 23:15:52
    Od: "Dawidek ||gazeta pl" <c...@i...tlen.pl>

    > witam
    > 4 lata temu kupilem mieszkanie (BPH kredyt hipoteczny)
    lepiej zafonuj na infolinie / przejdź się do oddziału bo ZTCP masz (chyba)
    90 dni
    od zdarzenia na złożenie książeczki do likwidacji czy siakoś tak.

    Dawidek