  • 1. Data: 2010-12-15 12:44:59
    Temat: Krotka promocja w BNP
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Jakby ktos przypadkiem chcial sobie zalozyc konto oszczednosciowe w BNP
    Fortis, to w dniach 16-17 grudnia jest promocja. Dostajemy konto
    osobiste z pakietem L (assistance, conciegre, darmowe przelewy i
    bankomaty) przez pol roku za darmo. Normalna cena 15zl/miesiac. Podobno
    mozna pozniej zmienic bez oplat na darmowy pakiet S. Tak zauwazylem przy
    okazji, bedac dzis w oddziale.

  • 2. Data: 2010-12-15 18:04:54
    Temat: Re: Krotka promocja w BNP
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-15 13:44, neoniusz pisze:
> [...]
    > bankomaty) przez pol roku za darmo. Normalna cena 15zl/miesiac. Podobno
    > mozna pozniej zmienic bez oplat na darmowy pakiet S. Tak zauwazylem przy

    I jeszcze jedno - chcialem sie dzis dowiedziec, czy dostaje "ajpoda" w
    ramach promocji.
    Dzwonie do nich.
    Niemila pani powiedziala, ze jesli mialbym otrzymac nagrode i bylbym
    laureatem, to juz ktos by sie ze mna skontaktowal i pewnie go nie
    otrzymam. Zrobilo mi sie smutno, bo konto zalozylem w drugim dniu
    promocji, wiec raczej bylem jedna z 450 pierwszych osob. Powiedzialem
    jej to. Ona dalej, ze otrzymalbym do tej pory informacje i dyktuje mi
    warunku. Ja jej na to, ze w regulaminie nie ma nic o "poinformowaniu".
    Powiedzialem tez, ze chcialbym w takim razie zlozyc reklamacje. Podalem
    swoje dane i poprosilem o sprawdzenie i podanie, ktorego punktu nie
    spelnilem.
    Po 5 minutach zadzwonila juz inna, tym razem mila pani i "milo mi pana
    poinformowac, ze jest pan laureatem i otrzyma pan nagrode do konca
    roku". Zobaczymy.