  • 1. Data: 2004-11-26 15:42:31
    Temat: Kredyt na rozpoczecie dzialalnosci?
    Od: "Adam" <t...@p...onet.pl>

    Witam!
    Chce otworzyc wlasna dzialalnosc (sklep). Potrzebuje kredytu okolo 35 tys.
    zl. nie posiadam dochodow. Czy moge w jakis sposob uzyskac kredyt na
    hipoteke (mam dzialke 500m2 i pietrowy dom) ? Gdzie najlepiej ? W jakim
    banku ?

    Pozdrawiam!
    Adam z Gdyni

  • 2. Data: 2004-11-26 15:53:42
    Temat: Re: Kredyt na rozpoczecie dzialalnosci?
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

> [...]
    > zl. nie posiadam dochodow. Czy moge w jakis sposob uzyskac kredyt na
    > hipoteke (mam dzialke 500m2 i pietrowy dom) ? Gdzie najlepiej ? W

    Ćwiczyłem. O bankach zapomnij. Raczej poszukaj różnych fundacji
    wspierania przedsiębiorczości czerpiących fundusze unijne lub gdzieś
    koło gminy się zakręć, jak to wieś. Adresami z rejonu koszalińskiego
    mogę służyć na priv.

    Z hipoteką straszne korowody i na 35 kPLN to się uśmieją jeno. Na 535
    kPLN to i owszem, pogadają.

    Ja pożyczyłem od rodzinki.

    Grzexs

  • 3. Data: 2004-11-26 16:18:35
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

    BPH w ramach pakietu Harmonium Start - kredyt max. 30tys. zł

    Darek

  • 4. Data: 2004-11-26 18:36:21
    Od: "Anna W." <w...@w...pl>

    Darek <0...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości: ...
    >BPH w ramach pakietu Harmonium Start - kredyt max. 30tys. zł
    >
    >Darek

    czy trzeba mieć cos na koncie, aby ten debet uzyskać?

  • 5. Data: 2004-11-26 22:12:12
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 26 Nov 2004 19:36:21 +0100, Anna W. naskrobał(a):

    > czy trzeba mieć cos na koncie, aby ten debet uzyskać?

    nie aczkolwiek zastaw rejestrowy na aucie wymagany oraz biznes plan.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 6. Data: 2004-11-26 22:16:04
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

    Ehh od razu biznes plan... nic z tych rzeczy
    Owszem zabezpieczenie to podstawa
    Planowane przyszłe wpływy na rachunek też
    Nie jest łatwo ale firma która wystawiła 1 fakturę moze się już starać

    Darek

  • 7. Data: 2004-11-26 23:39:41
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 26 Nov 2004 23:16:04 +0100, Darek naskrobał(a):

    > Ehh od razu biznes plan... nic z tych rzeczy
    > Owszem zabezpieczenie to podstawa
    > Planowane przyszłe wpływy na rachunek też

    a z czego chcesz planować - z fusów? :D

  • 8. Data: 2004-11-27 07:56:56
    Od: "Adam" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Darek" <0...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ehh od razu biznes plan... nic z tych rzeczy
    > Owszem zabezpieczenie to podstawa
    > Planowane przyszłe wpływy na rachunek też
    > Nie jest łatwo ale firma która wystawiła 1 fakturę moze się już starać

    A jak mam wystawic fakture skoro dopiero potrzebuje tych pieniedzy zeby
    firme zalozyc??

  • 9. Data: 2004-11-27 08:32:34
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Darek" <0...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > >
    > A jak mam wystawic fakture skoro dopiero potrzebuje tych pieniedzy
    zeby
    > firme zalozyc??

    No chyba nie tak...
    Ty potrzebujesz tych pieniedzy, zeby uruchomic biznes.
    Zeby zalozyc firme to potrzeba tylko forsy na jej rejestracje.
    Jezeli "nie masz firmy" to nawet nie ma sie o co starac, bo w jakim celu?

    --
    Pozdrowienia
    ---