    From: "wasyl_ni" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kredyt Hipoteczny jak dlugo?
    Date: 6 Mar 2007 08:07:36 -0800

    Czesc

    Interesuje mnie zaciagniecie kredytu hipotecznego na zakup dzialki na
    ktorej stoi dom do remontu..
    Problem polega na tym ze obecnie mieszkam i pracuje poza granicami
    Polski(UK)... i bardzo zalezy mi na tym zeby sprawy zwiazane z
    zaciagnieciem kredytu i kupnem nieruchomosci zalatwic w ciagu 2
    tygodni.
    Jaki bank jest bezproblemowy (w miare mozliwosci) bardzo mi zalezy na
    mozliwosci wczesniejszej splaty zaciagnietego kredytu bez wiekszych
    kosztow dodatkowych

    Pozdrawiam
    wasylni