  • 1. Data: 2009-01-18 09:32:12
    Temat: Kredyt Hipoteczny a karta kredytowa
    Od: "mborow" <m...@i...pl>

    Witam i prosze o wyjasnienie,

    Aktualnie mam karte kredytowa z dosc duzym limitem ( 20 tys).
    Saldo na karcie to ok. 3000- zl.

    Dosc niespodziewanie musze wystapic o kredyt hipoteczny (sytuacja zyciowa).

    Karta zostanie splacona w ciagu 2-3 dni, ale procedura likwidacji karty
    pewnie potrwa (podobno do 30 dni).

    Wniosek o kredyt zamierzam zlozyc w ciagu 2 tygodni.

    Czy we wniosku musze podac fakt istnienia tej karty? Czy banki maja
    mozliwosc
    sprawdzenia tego rodzaju informacji? (oczywiscie nie bylo opoznien w
    splatach). Mysle, ze w momencie udzielania kredytu
    karta bedzie juz historia.

    Czy moze wystarczy dac jakis dowod, np. przyjety wniosek o likwidacje karty?

    Pozdrawiam

    m...@i...pl

  • 2. Data: 2009-01-18 09:47:06
    Temat: Re: Kredyt Hipoteczny a karta kredytowa
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 18 Jan 2009 10:32:12 +0100, mborow napisał(a):

> [...]
    >
    > Karta zostanie splacona w ciagu 2-3 dni, ale procedura likwidacji karty

    Kartę z takim limitem na 99% widać w BIKu więc nie ma co kombinować.
    Po pierwsze spytaj tam gdzie chcesz kredyt dostać co zrobić, może nie będą
    wymagali likwidacji karty.
    Możesz też spóbować obniżyć limit na karcie.

    --
    Kojer

  • 3. Data: 2009-01-18 11:02:54
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Robert Kois pisze:

> [...]
    > wymagali likwidacji karty.
    > Możesz też spóbować obniżyć limit na karcie.

    Pamiętaj też że przy KK zdolność kredytowa zmniejszana jest zwykle o 5%
    limitu karty, choć jak chodziłem po bankach pytać się o kredyt
    hipoteczny to z tego co pamietam gdzieś twierdzili że liczą wg
    faktycznego użycia karty w ostatnich miesiącach.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 4. Data: 2009-01-18 16:02:45
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    nie kłam :) i podaj prawdziwe dane kredytowe, w koncu ci zalezy na tym
    kredycie.
    bank ci juz powie co masz z ta karta zrobic, a byc moze zaproponuja u
    nich swoja karte,
    ja bralem hipoteczny i mialem 2 karty na laczna kwote 12 tys.
    O dziwo okazalo sie ze nie musze likwidowac zadnej z nich...
    A jesli nawet likwidacja to potrzebuja papierku ze to zrobiles, a ze
    sie zamknie za miesiac to juz nie takie istotne jak masz papierek.

  • 5. Data: 2009-01-18 16:15:51
    Od: "mborow" <m...@i...pl>

    Dzieki wszystkim!.

    Pozdrawiam