  • 1. Data: 2004-04-26 20:42:17
    Temat: Komunikat na Millenecie
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    No i zagwodzka. Millenet znow mnie zaskoczyl takim komunikatem kiedy
    probowalem zdefiniowac przelew jednorazowy na jutro, zeby sie wykonal z
    samego rana:
    /cytat/

    Operacja nie może być w tej chwili wykonana.

    Wybierz "Anuluj" aby zrezygnować z wykonania operacji lub "OK"
    aby zarejestrować operację do wykonania do godz. 12.00 następnego dnia
    roboczego. Do tego czasu operacja ta nie będzie widoczna w systemie
    Millenet.

    Pamiętaj, że jeżeli w późnych godzinach wieczornych lub nocnych
    (przed północą) definujesz zlecenie stałe z jutrzejszą datą rozpoczęcia to
    nie zostanie ono wykonane w tej dacie.

    Pamiętaj, że operacje polegające na modyfikacji przelewów i
    zleceń stałych z jutrzejszą datą wykonania nie zostaną uwzględnione.

    /koniec cytatu/

    I jak to rozumiec? Nie moge dzis zdefiniowac przelewu czy poprostu przelew
    bedzie zdefiniowany, ale niewidoczny w systemie jako do wykonania? Bardzo mi
    zalezy, zeby przelew poszedl pierwsza sesja KIR, a tu taka zagwozdka :(

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 2. Data: 2004-04-26 20:50:05
    Temat: Re: Komunikat na Millenecie
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Lopez napisał:

> [...]
    > zalezy, zeby przelew poszedl pierwsza sesja KIR, a tu taka zagwozdka :(

    Nie wiem jak to rozumiec, ale jak dasz OK to przelew rano pojdzie.
    Sprawdzone.

    Bartol

  • 3. Data: 2004-04-26 20:52:06
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c6js79$8te$1@news.onet.pl...
> [...]
    mi
    > zalezy, zeby przelew poszedl pierwsza sesja KIR, a tu taka zagwozdka :(

    Bez problemu rano wyjdzie. Tez sprawdzalem. Po prostu system od 21.30 od
    kiedy zaczyna sie przetwarzanie nocne danych nie pokazuje przelewow w
    pozycji oczekujace i nadchodzace platnosci, ale schodzi Ci z dostepnego
    limitu w opcji Profil.

    Pozdr,
    Leo