  • 11. Data: 2004-07-29 18:31:49
    Temat: Re: Karty Kredytowe - kilka ważnych informacji
    Od: Tomek <t...@p...fm>

    plusz wrote:

    > Użytkownik Tomek <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > to umieśc to na swojej stronce internetowej i wklejaj na grupę adres :)
    > myślę, że bardziej się to przyda nieświadomym

    Z tego co czytam to wielu takich tu jest...
    A z doświadczenia wiem, że długich felietonów nikt nie czyta. ;-)
    No i każdy zawsze uważa się za najmądrzejszego...

    > do tego, że z mocy prawa, karta każdego banku jest ubezpieczona od
    > nieuprawnionego użycia :)
    Pytanie tylko jak wygląda to w szczegółach...

    > tak w ogóle, to uważam, że karty citibanku są rzeczywiście najlepsze w
    > sytuacji kryzysowej, ale ...
    > ale sytuacje takie zdarzają się rzadko i moim zdaniem nie warto za to płacić
    > aź tyle :)
    To prawda, więc mam i CITI, i BZWBK a o mBanku myślę, choć czekam i od
    roku namawiam na karty z chipem...
    CITI stosuję do wszelkich transakcji via telefon i internet oraz za
    granicą, a BZWBK tylko w Polsce.
    Te 6.50 opłaty miesięcznej nie płacę więc co miesiąc.
    Ten duet idealnie się spisuje jak na razie.

    Tak masz rację, że sytuacje kryzysowe się rzadko zdażają, ale jak już
    się zdarzą to jest kiepsko...
    Co do mBanku, to z tego co słyszałem oferta jest rewelacyjna, też w
    przypadku sytuacji kryzysowych. Uważam więc, że jest to lepsza oferta
    niż BZWBK i jedna z najlepszych na rynku. Gdyby więc nie zaszłości i
    związek z IDEĄ to zamiast BZWBK miałbym właśnie mBank...

    > poza tym reszta citibanku już znacznie odbiega od pakietu bezpieczeństwa
    > kart :)

    Trudno się dziwić w końcu to były HandloBank a z nim było 1000 kłopotów
    - miałem rachunek kilka miesięcy i uciekłem...

    > też miałem kilka kart - a teraz mam złotą rybkę mBanku i chwalę sobie kilka
    > cech:
    > a) podgląd online
    > b) mżliwość automatycznej spłaty 100%
    > c) brak możliwości przekroczenia limitu (na co inne banki zezwalają i od
    > razu 25 lub 50 zł kary)
    > d) ładny wygląd karty :)
    > e) całkiem przyzwoity pakiet bezpieczeństwa

    Wszystko to znam ;-)
    Moim celem nie było chwalenie tej czy innej karty lecz raczej chorych
    zapisów w niektórych bankach. Chorych choć legalnych...
    Przeczytaj np.:
    http://www.millenet.pl/Millennium/produkty_i_uslugi/
    karty/?_c=1918
    Piszą o natychmiastowej gwarancji w tytule ale każą Ci (po telefonicznym
    zgłoszeniu zastrzeżenia karty) "potwierdzić je pisemnie w ciągu 72
    godzin, a w przypadku kradzieży także powiadomić jednostkę Policji i
    przedłożyć do Banku stosowny raport."

    Czy to nie jest chory zapis?

  • 12. Data: 2004-07-29 18:33:44
    Od: Tomek <t...@p...fm>

    Glenn wrote:

    > Fajnie, że tak się martwisz o innych, ale sam też mógłbyś sobie chociaż
    > ustawę o EIP przeczytać. Dzięki temu mógłbyś się dowiedzieć, że nie trzeba
    > mieć koniecznie karty Citi dla "bezpieczeństwa". A poza tym, nie jesteś
    > pierwszy, który to wrzuca "zestawienia" udowadniające Citi jest the best ;-)
    > Czyżby sprzedaż spadała?

    Dzięki za złośliwości.
    Nie wiem dlaczego boli Cię to, że wykazuję troskę o innych...
    Poza egocentrykami są też i inni ludzie...

    Pozdrawiam,

    Tomek

  • 13. Data: 2004-07-29 18:36:38
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Poza egocentrykami są też i inni ludzie...

    Są, są ;-) Niektórzy sprzedają też KK - tylko, że Ci uczciwsi przyznają się
    do tego, zamiast pisać "rzetelne" zestawienia. Stanowczo sprzedaż spada, bo
    pojawiają się kolejni "zachwalający" w ten sposób.

  • 14. Data: 2004-07-29 18:43:30
    Od: Tomek <t...@p...fm>

    Glenn wrote:

> [...]
    > pierwszy, który to wrzuca "zestawienia" udowadniające Citi jest the best ;-)

    Niezłe jest to, że kiedy nawet nie poruszy się słowa CITI, a powie:
    bezpieczeństwo kart kredytowych" to podobni do Ciebi słyszą CITI.
    No cóż, przekonujesz mnie, że umiejętność czytania zanika...
    A to, że widzisz "CITI jest the best" świadczy li tylko o jakiejś Twej
    mani prześladowczej...
    Po pierwsze w pierwszym poście nigdzie nie padło słowo CITI a w drugim
    powiedziałem o pewnych standardach 2ch banków do których jestem
    przyzwyczajony i napisałem też, że takie oferty są zapewne w wielu
    innych bankach...
    No cóż, ale po co Ci fakty, w końcu widzisz co chcesz i wiesz najlepiej
    co kto co ma na myśli, a rzeczywistość? pikuś...

  • 15. Data: 2004-07-29 18:45:15
    Od: Tomek <t...@p...fm>

    Com powiedział powiedziałem.

  • 16. Data: 2004-07-29 18:50:03
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > No cóż, ale po co Ci fakty, w końcu widzisz co chcesz i wiesz najlepiej
    > co kto co ma na myśli, a rzeczywistość? pikuś...

    A rzeczywistość jest taka, że obowiązuje pewna ustawa - warto by było, żebyś
    ją sobie poczytał - dzięki temu dowiesz się, że Twoje "zestawienie" i
    "przestrogi" mają się nijak do rzeczywistości.

  • 17. Data: 2004-07-29 18:53:23
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 29 Jul 2004 20:43:30 +0200, w <cebggf$289$1@achot.icm.edu.pl>, Tomek
    <t...@p...fm> napisał(-a):

    > No cóż, ale po co Ci fakty, w końcu widzisz co chcesz i wiesz najlepiej
    > co kto co ma na myśli, a rzeczywistość? pikuś...

    Przyzwyczaj się.
    Albo po prostu wrzuć do KF.

  • 18. Data: 2004-07-29 18:57:29
    Od: Tomek <t...@p...fm>

    Glenn wrote:

    > A rzeczywistość jest taka, że obowiązuje pewna ustawa - warto by było, żebyś
    > ją sobie poczytał - dzięki temu dowiesz się, że Twoje "zestawienie" i
    > "przestrogi" mają się nijak do rzeczywistości.

    Zapoznałeś się z ofertą AMEXU Millennium, Visą M&M PeKaO S.A.?
    Przeczytaj, bo rzeczywistość jest inna niż ideał.
    Ale Ty wiesz najlepiej oczywiście... Czy w ogóle czytałeś ustawę, czy
    tylko jej bryk? Zapewne nie czytałeś...
    Żyj więc w świecie własnych wyobrażeń i fikcji...
    Nazywaj swój świat rzeczywistością i bądź obojętny na fakty, trudno.

    Pozdrawiam.

  • 19. Data: 2004-07-29 19:06:24
    Od: Tomek <t...@p...fm>

    > Przyzwyczaj się.