  • 11. Data: 2005-11-15 13:16:20
    Temat: Re: Karta Kredytowa w PKO S.A - jak to jest ?
    Od: "Prof_Ex" <p...@W...gazeta.pl>

    Glenn <g...@b...pl> napisał(a):

    [...]
    > Obstawiam, ze nie ale ktos moglby sprawdzic :-)

    Ale VE Regata Pekao SA płacić przez net można,
    a ten MasterCard jest "jej odpowiednikiem",
    więc różnie może być ;-)

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 12. Data: 2005-11-15 13:19:39
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Prof_Ex wrote:
    > Glenn <g...@b...pl> napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Ale VE Regata Pekao SA płacić przez net można,
    > a ten MasterCard jest "jej odpowiednikiem",
    > więc różnie może być ;-)

    No wlasnie - MC swoim "plaskaczom" dotad nie odblokowywalo IO/MO/TO.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 13. Data: 2005-11-15 13:31:00
    Od: e...@p...eu.org (Krzysztof Krzyżaniak)

    "Prof_Ex" <p...@W...gazeta.pl> writes:

    > Glenn <g...@b...pl> napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > IMVHO to nie jest MC Electronic tylko MasterCard ale nie embosowany.

    To jest Master Card Electronic.

    > Tak jak VISA Maxima Plus w Lukasie. A czy można nim płacić MO/TO/IO
    > tego niestety nie wiem...

    Szanowny Panie,

    Uprzejmie informuję, że elektroniczną kartą kredytową mastercard nie można
    płacić w internecie.

    Z poważaniem ,
    Anna YYYY XXXXX
    Centrum Bankowości Elektronicznej
    Bank Pekao SA

    eloy
    --
    -------e-l-o-y----------------------------e-l-o-y-@-
    k-o-f-e-i-n-a-.-n-e-t------

    jak to dobrze, że są oceany - bez nich byłoby jeszcze smutniej

  • 14. Data: 2005-11-15 14:39:03
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > Niestety takiej "pary" raczej nie ma.

    U Rafiego wciskają jakieś bezpłatne konto jak bierzesz KK. Szczegułó nieznam
    bo nie dałem się uszczęśliwić.

  • 15. Data: 2005-11-15 16:56:02
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Grzegorz Niedzwiecki wrote:

    > U Rafiego wciskają jakieś bezpłatne konto jak bierzesz KK. Szczegułó
    > nieznam bo nie dałem się uszczęśliwić.

    Ale karta nie jest chyba na stale bezplatna tylko promocyjnie. Poza tym to
    jest konto lokacyjne - nie ma do niego np. karty debetowej.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 16. Data: 2005-11-16 07:19:37
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > Ale karta nie jest chyba na stale bezplatna tylko promocyjnie. Poza tym to
    > jest konto lokacyjne - nie ma do niego np. karty debetowej.

    mam to konto do darmowych przelewow, jest mocno ograniczone - najzabawniejsze
    jest to ze dopoki nie zalozy sie drugiego - platnego konta z karta debetowa to
    nie mozna sobie sejwowac numerow do przelewow (definiowac) :-) tylko trzeba za
    kazdym razem wyciagac je z historii lub notatnika ;-) - sa tez inne ograniczenia
    (chodzi mi o funkcjonalnosc na www)

  • 17. Data: 2005-11-16 08:06:29
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Krzyżaniak" <e...@p...eu.org>
    napisał w wiadomości news:gnus.873bly597v.fsf.eloy@kofeina.net...

    [...]
    > To jest Master Card Electronic.

    I wszystko stało się jasne :-)

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 18. Data: 2005-11-16 08:25:07
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > U Rafiego wciskaj? jakie? bezp?atne konto jak bierzesz KK. Szczegu?ó nieznam
    > bo nie da?em si? uszcz??liwiae.

    zadnej promocji nie widze a normalnie jest:
    Visa Nova 25zl/rok (mBank 28zl)
    Visa CLassic 85zl/rok (mBanku 58zl)

    a konto lokacyjne, owszem - bezplatne (niezaleznie od tego czy bierzesz karte
    czy nie)