  • 1. Data: 2007-05-31 10:21:47
    Temat: Karta Kredytowa mBank a bankomat ? jak to jest ???
    Od: "kotak" <catcat(wytnij)@op.pl>

    witam,
    jeżeli wyciągam 200 zł KK to płacę 6 zł,
    a czy są jakieś inne obostrzenia ?
    bo na BOKu wspominali że już od pierwszego dnia lecą odsetki
    i żeby ich nie płacić to trzeba spałacić niewymagalną jeszcze należność
    i w dodatku nie można spałacić tej wypłaty z bankomatu i przez miesiąc lecą
    odsetki 19%

    jak to jest ?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-05-31 10:28:07
    Temat: Re: Karta Kredytowa mBank a bankomat ? jak to jest ???
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > i żeby ich nie płacić to trzeba spałacić niewymagalną jeszcze należność
    > i w dodatku nie można spałacić tej wypłaty z bankomatu i przez miesiąc

    za kazdy dzien placisz odsetki, bo wyplata z bankomatu nie zalicza sie do
    okresu bezodsetkowego...

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-05-31 10:40:14
    Od: "platini76" <p...@N...gazeta.pl>

    RobertS <b...@p...pl> napisał(a):

    > za kazdy dzien placisz odsetki, bo wyplata z bankomatu nie zalicza sie do
    > okresu bezodsetkowego...
    >
    > pozdr.
    > RobertS

    To chyba dotyczy wszystkich KK, nie tylko mBanku. KK ma sluzyc do operacji
    bezgotowkowych i tylko te operacje maja tzw. grace period, czyli okres bez
    naliczania odsetek. Wyplata z bankomatu z uzyciem KK skutkuje, oprocz
    prowizji, naliczaniem odsetek od momentu wyjecia pieniedzy do momementu
    splaty. Tak samo jak przy debecie na koncie, tylko debet jest nizej oprocentowany.

    platini

  • 4. Data: 2007-05-31 10:56:11
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    kotak <catcat(wytnij)@op.pl> napisał(a):

> [...]
    > i w dodatku nie można spałacić tej wypłaty z bankomatu i przez miesiąc lecą

    Tak jak mowili w boku.
    Bezodsetkowe sa platnosci (kupujesz w sklepie, lub w sklepie internetowym i
    placisz karta).
    Do tego sprawdz, jakie jeszcze masz comiesieczne oplaty zwiazane z karta - bo
    KK Mbanku zdaje sie kilka zl pozera miesiecznie za samo to, ze ja masz.

  • 5. Data: 2007-05-31 15:17:51
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:f3m9ka$sse$1@inews.gazeta.pl, *Krzysztofsf * wrote:

    > Do tego sprawdz, jakie jeszcze masz comiesieczne oplaty zwiazane z
    > karta - bo KK Mbanku zdaje sie kilka zl pozera miesiecznie za samo
    > to, ze ja masz.

    Ubezpieczenia o ktorych wspominasz sa dobrowolne. Mi przez rok nic a nic nie
    zezarlo.

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 6. Data: 2007-05-31 19:54:15
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    darnok <d...@a...spam.ch> napisał(a):

    > Ubezpieczenia o ktorych wspominasz sa dobrowolne. Mi przez rok nic a nic nie
    > zezarlo.

    Pisze, zeby sprawdzil.Ator nie pisze jaka ma karte. Ktos sie zalil niedawno, ze
    wlasnie karta mbanku, gdzie nie sprawdzal wyciagow bo nie korzystal, skasowala go
    na oplaty i kary za ich nieregulowanie. Nie wiem, jaki jet tryb tych ubezpieczen w
    tych kartach w ktorych sa dobrowolne - czy sie zamawia, czy tez rezygnuje z
    uruchamianej uslugi.
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-kk.html

  • 7. Data: 2007-06-01 08:29:40
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Krzysztofsf <k...@n...gazeta.pl> wrote:

    > na oplaty i kary za ich nieregulowanie. Nie wiem, jaki jet tryb tych ubezpieczen w
    > tych kartach w ktorych sa dobrowolne - czy sie zamawia, czy tez rezygnuje z
    > uruchamianej uslugi.

    Jesli ktos czyta umowe, to zaznaczy odpowiedni krzyzyk, ze rezygnuje
    z ubezpieczenia...

    a.

  • 8. Data: 2007-06-01 12:21:16
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    w...@a...pl (Wemif) napisał(a):

    > zen w
    >
    > Jesli ktos czyta umowe, to zaznaczy odpowiedni krzyzyk, ze rezygnuje
    > z ubezpieczenia...
    >
    > a.

    Ba...Jesli czyta umowe u TOiP. Jesli czyta.....