  • 1. Data: 2009-02-22 13:04:29
    Temat: KK Raiffeisen Platinum - oferta promocyjna
    Od: <c...@g...pl>

    Jak w temacie - ktos o tym produkcie wie w szczegolach? KK VISA rozliczana
    przez USD. Dostalem propozycje takiej karty.
    Warto skorzystac?

  • 2. Data: 2009-02-22 13:37:03
    Temat: Re: KK Raiffeisen Platinum - oferta promocyjna
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie - ktos o tym produkcie wie w szczegolach? KK VISA rozliczana
    > przez USD. Dostalem propozycje takiej karty.
    > Warto skorzystac?

    Uważam, że warto.

    marekz

  • 3. Data: 2009-02-22 13:47:03
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    MarekZ wrote:
    > Użytkownik <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Uważam, że warto.

    A czy to czasem nie RF miał w regulaminie karty że wszelkie reklamacje
    obciążenia zdalnego karty są z góry uznane za niezasadne?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 4. Data: 2009-02-22 13:50:14
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    MarekZ <m...@i...pl> napisał(a):

    > Uważam, że warto.

    Bo? :)

  • 5. Data: 2009-02-22 14:13:30
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:gnrl0g$fci$1@news.onet.pl...

    > A czy to czasem nie RF miał w regulaminie karty że wszelkie reklamacje
    > obciążenia zdalnego karty są z góry uznane za niezasadne?

    Całkiem możliwe, uważasz że to cokolwiek zmienia? Inne banki mają chyba
    podobne klauzule.

    marekz

  • 6. Data: 2009-02-22 14:17:41
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:gnrl6l$jm4$1@inews.gazeta.pl...

    > Bo? :)

    Nie chce mi się rozpisywać, było już o tym. Pytanie było "czy" a nie
    "dlaczego". :)

    Długi grace period, niskie oprocentowanie, bezprowizyjne przelewy, obsługa
    dobrej jakości. Karta nie nadaja się do płacenia w walucie innej niż PLN
    albo USD (wysokie prowizje).

    marekz

  • 7. Data: 2009-02-22 14:20:52
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin Lubojański pisze:
    > A czy to czasem nie RF miał w regulaminie karty że wszelkie reklamacje
    > obciążenia zdalnego karty są z góry uznane za niezasadne?

    To nie do końca chyba tak brzmiało. Większość banków ma takie zapisy.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2009-02-22 14:25:25
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    MarekZ wrote:
    > Użytkownik "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:gnrl0g$fci$1@news.onet.pl...

    > Całkiem możliwe, uważasz że to cokolwiek zmienia? Inne banki mają chyba
    > podobne klauzule.

    Tak, ale z tego co tu pisali wcześniej to akurat w przypadku RF nie jest
    martwy paragraf.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust