  • 1. Data: 2003-08-11 11:36:20
    Temat: Jestem tu pierwszy raz bo się wku****em
    Od: "Jacek Dyrda" <j...@p...onet.pl>

    W chwili pomroczności jasnej otworzyłem sobie eurokonto www.
    Disiaj od 10 do 13 próbuję się zalogować i zrobić przelew.Normalnie
    trwa to trzy minuty.Na przykład w mbanku jest szybko i tanio bo za darmo.
    Pomijając 60groszową opłatę a doliczając cztery rozmowy z POKiem,
    z wyliczeń wychodzi taniej wziąść taksówkę i jechać na pocztę.
    Jeśli ktoś zapyta to po cholerę otwierałeś jeszcze jedno konto?Odpowiedź:
    Tylko po to aby w całej polsce móc wpłacać gotówkę na konto bez prowizji.

    Sorry za OT ,wiem że nadaje się to raczej na pl.pręgierz ale może ktoś ma
    podobne kłopoty
    a może ktoś się zastanowi przed otwarciem rachunku w tym banku.

    Pozdrowienia dla centum bankowości elektronicznej oraz szalenie
    kompetentnej obsłudze POKu BANKU PEKAO SA.

  • 2. Data: 2003-08-11 11:42:16
    Temat: Re: Jestem tu pierwszy raz bo się wku****em
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Tylko po to aby w całej polsce móc wpłacać gotówkę na konto bez prowizji.
    W wiekszosci bankow jest to za free.

  • 3. Data: 2003-08-11 11:58:06
    Od: "Jacek Dyrda" <j...@p...onet.pl>

    > W wiekszosci bankow jest to za free.

    Mieszkam w Lublinie moje podstawowe konto mam w Bre.
    Mam też konta w mBanku i Śląskim.Doradz mi w jaki sposób
    wpłacić cash w kołobrzegu oczywiście na konto i bez prowizji
    w czasie rzeczywistym?

  • 4. Data: 2003-08-11 12:12:32
    Od: "minik" <m...@N...net>

    > Mieszkam w Lublinie moje podstawowe konto mam w Bre.
    > Mam też konta w mBanku i Śląskim.Doradz mi w jaki sposób
    > wpłacić cash w kołobrzegu oczywiście na konto i bez prowizji
    > w czasie rzeczywistym?

    Np. Millennium, Lukas O=)

  • 5. Data: 2003-08-11 14:03:00
    Od: "Tomek" <news@_no_spam_elektronika.lublin.pl>

    Użytkownik "Jacek Dyrda" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mieszkam w Lublinie moje podstawowe konto mam w Bre.
    > Mam też konta w mBanku i Śląskim.Doradz mi w jaki sposób
    > wpłacić cash w kołobrzegu oczywiście na konto i bez prowizji
    > w czasie rzeczywistym?

    Też mam konto w Telepekao, ale raczej nie wplacisz tam kasy w czasie jak to
    określasz rzeczywistym.
    Owszem widzisz w czasie rzeczywistym że masz środki zaraz po wpłacie, ale
    nie są one zaksięgowane.
    Wielokrotnie mialem tak, że kasę wpłaciłem w piątek rano, a dostępna była w
    poniedziałek.
    Co do prędkośi działania po ostanim padzie tydzień chodziło super, potem
    wóciło do normy.
    Dlatego już nie lubię telepekao, chociaż mam tak konto (już niedługo na
    szczęście) od ponad blisko 4 lat, ale przez 4 lata NIC się tam nie
    zmieniło, poza % w dół, ktore są na super wysokim poziomie 0,1%.

    Tomek

  • 6. Data: 2003-08-13 17:11:28
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    Tomek wrote:

> [...]
    > szczęście) od ponad blisko 4 lat, ale przez 4 lata NIC się tam nie
    > zmieniło, poza % w dół, ktore są na super wysokim poziomie 0,1%.

    Fakt, oprocentowanie śmieszne. Ale Telepekao i Eurokonto WWW to już
    relikt przeszłości ;-)

    Teraz w PeKaO jest usługa Pekao24. Na razie można z niej korzystać w
    kilkunastu oddziałach (Warszawa, Łódź, Gdańsk, Kraków, Kielce i
    okolice), ale systematycznie uruchamiają nowy system w całym kraju.
    Chyba powinni uwinąć się do końca roku.

    Zalety?
    - bezpłatna linia 0800380380
    - bezpłatne przelewy przez Internet, telefon i SMS (sam SMS normalnie
    płatny)
    - nareszcie ON-LINE! - również karty i saldo w bankomacie (nie wiem, czy
    bankomat nie musi być obsługiwany przez oddział używający nowego systemu).
    - automatyczne księgowanie przychodzących przelewów (o ile przelew jest
    na nowy numer rachunku, cała reszta dalej księgowana ręcznie w nocy)
    - ogromna ilość bankomatów (własne + Euronet)
    - odmiejscowienie (bezpłatna karta identyfikacyjna IKM)
    - zabezpieczenie: poufny numer klienta niezwiązany z nrem konta, kod PIN
    do logowania się w Internecie, przez SMS oraz telefon, karta kodów
    jednorazowych do potwierdzania większości transakcji (oprócz przelewów
    zdefiniowanych - czyli standard). Kody z karty są zużywane w kolejności
    losowej.

    Wady?
    - opłata miesięczna (8,50; w tym Maestro, wyciągi, Pekao24), ja na razie
    cieszę się statutem studenta, więc płacę 4zł
    - dość ubogi serwis transakcyjny, ale widać, że wciąż rozwijany
    (ostatnio wprowadzili przelewy cykliczne, przelewy z przyszłą datą
    realizacji, listę przelewów oczekujących), najbardziej denerwują opisy w
    historii rachunku ("Przelew krajowy międzybankowy", "Transakcja kartą
    Maestro", itd. ale na wyciągach miesięcznych przysyłają opis z Eliksiru,
    więc mam nadzieję, że SZYBKO poprawią serwis transakcyjny)
    - niewyobrażalnie wysokie oprocentowanie pożyczki odnawialnej w koncie
    (19,52%!!!, prowizja 1,8% min. 60zł, dla studentów 0,3% min. 15zł)
    - podgląd salda kart charge z jednodniowym opóźnieniem (przy czym brak
    historii transakcji - tylko limit dostępny oraz wykorzystany, przy czym
    kwota blokad = limit przyznany - limit dostępny - środki wykorzystane,
    trzeba policzyć w pamięci)
    - obsługa w placówkach, ale na to jest remedium: wystarczy znaleźć sobie
    mały oddział (z kilkoma pracownikami), gdzie poznają klienta i
    rzeczywiście o niego dbają. I Oddział w Krakowie jest na Rynku Głównym
    31 - tam zawsze są ogromne kolejki, wielki bałagan i aż dech zapiera po
    wejściu do środka. Ale Filia nr 7 tego oddziału to jedno dość
    przestronne pomieszczenie na Rynku Głównym 25, gdzie raczej nigdy nie
    musiałem czekać na obsłużenie mnie, a i dysponentki miłe. Poza tym po
    wprowadzeniu Pekao24 raczej rzadko trzeba bywać w oddziale.

    Uff...

    Ciekawi mnie tylko kiedy przekonwertują Eurokonta WWW w Standard,
    zabiorą tokeny i wprowadzą jednolity system bankowości internetowej.

    Szczerze powiedziawszy z PeKaO da się żyć. Doszedłem do tego wniosku po
    krótkiej przygodzie z MultiBankiem, który potraktował mnie nieco
    niepoważnie (pisałem o tym wcześniej), a już na pewno mało kompetentnie.
    Reklamacja wciąż nie jest rozpatrzona...

    Marek