  • 1. Data: 2002-09-16 22:57:07
    Temat: artykul
    Od: "Natka" <n...@N...gazeta.pl>

    mam taka do Was wszytskich, szanownych Grupowiczow, prosbe...

    jesli to nie bedzie problemem, chcialabym sie dowiedziec, czy jakis watek
    dotyczacy polskiego systemu bankowego i wstapienia Polski do UE nie zostal
    jeszcze poruszony, a Wy byscie chcieli sie czegos wiecej dowiedziec, albo
    cos w tej tematyce nurtuje i nie daje Wam spac :))))

    bede orgomnie wdzieczna, pozdrawiam serdecznie
    Natalia

  • 2. Data: 2002-09-18 07:25:48
    Temat: Re: artykul
    Od: "micom.edu.pl" <m...@w...pl>

    Hej czyzby nasi szanowni eksperci od Bankow mieli tylko tyle do powiedzenia,
    wiem ze najprzyjemniejsze sa dyskusje o tym ile kosztuje karta kredytowa a
    ile przelew w tym i tym banku.
    Czyzby wiadomosci ludzi pracujacych w bankach na tym sie konczyly, zreszta
    po moich doswiadczeniach w kontaktach z ludzmi pracujacymi w bankowsoci
    nieszczegolnie sie dziwie. SZALONA NIEKOMPETENCJA :( widze, ze na grupie
    nieszczegolnie ambitniej.....
    pozdrawiam Pawel