  • 1. Data: 2004-12-23 00:27:11
    Temat: Jaki OFE: CU czy Skarbiec?
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    musze wybrac OFE, i to szybko :),

    polazilem po stronach bankiera i innych;
    zobaczylem, ze np. siakis taki polsat niezle stoi, ale ze to sie zmienia,
    i w ogole od natloku cyferek dostalem oczoplasu...

    suma sumarum chce wybrac jeden z dwoch ponizszych:
    CU albo Skarbiec;

    wiem, ze moje pytanie jest kretynskie,
    ale ostatnio malo spie i w ogole juz pozno jest,
    ale: ktory z tych 2 byscie wybrali? :)

  • 2. Data: 2004-12-23 07:04:45
    Temat: Re: Jaki OFE: CU czy Skarbiec?
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    Q napisał(a):
> [...]
    > CU albo Skarbiec;
    >
    > wiem, ze moje pytanie jest kretynskie,
    > ale ostatnio malo spie i w ogole juz pozno jest,

    IMHO trudno powiedziec co bedzie za kilkanascie albo i wiecej lat z tymi
    OFE.
    Rownie dobrze możesz rzucić monetą. Powiedzmy, że jak wypadnie orzełek
    to CU...
    Pasi?
    ;)
    Pozdrawiam,
    Bogusz.

    P.S.
    mBank daje dostęp do Skarbca online? Coś mi się tak kojarzy...

  • 3. Data: 2004-12-23 11:32:14
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > Rownie dobrze możesz rzucić monetą. Powiedzmy, że jak wypadnie orzełek
    > to CU...
    > Pasi?

    no tak,
    nikt nie jest wrozka,
    (a te co sa to biara gruby hajc za porade i czesto sie myla :)

    juz wiem jak wybiore fundusz :)
    biore kilka "najlepszych" (roczny wzrost wartosci jednostki)
    i rzuczam moneta :)

    > mBank daje dostęp do Skarbca online? Coś mi się tak kojarzy...

    pewnie tak - w koncu nawzajem sie reklamuja :)

  • 4. Data: 2004-12-23 11:52:34
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    Q napisał(a):

    > juz wiem jak wybiore fundusz :)
    > biore kilka "najlepszych" (roczny wzrost wartosci jednostki)
    > i rzuczam moneta :)

    BTW: Jest gdzieś "ranking" OFE?

    Pozdrawaim.

  • 5. Data: 2004-12-23 12:25:07
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 23 Dec 2004 01:27:11 +0100, w <cqd3kf$do6$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Q"
    <o...@g...gov.pl> napisał(-a):

    > suma sumarum chce wybrac jeden z dwoch ponizszych:
    > CU albo Skarbiec;
    >
    > wiem, ze moje pytanie jest kretynskie,
    > ale ostatnio malo spie i w ogole juz pozno jest,
    > ale: ktory z tych 2 byscie wybrali? :)

    Żaden :P

  • 6. Data: 2004-12-23 12:46:31
    Od: "Jaco" <n...@C...com>

    Użytkownik "Q" <o...@g...gov.pl> napisał w wiadomości
    > musze wybrac OFE, i to szybko :),
    > polazilem po stronach bankiera i innych;
    > zobaczylem, ze np. siakis taki polsat niezle stoi, ale ze to sie zmienia,

    Polsat stoi już nieźle od paru lat co jest ciekawe bo przy starcie był
    notorycznie wyśmiewany przez różnych mędrków piszących w gazetach.

  • 7. Data: 2004-12-23 12:50:03
    Od: "PiotrF" <...@...pl>

    odpuść sobie CU
    mają nadmiar gotówki i nie mają w co zainwestować
    cienko będą przędli przez kilka następnych lat
    ja właśnie od nich uciekłem, nie powiem gdzie

    na teraz bym sugerował
    np PKO
    na 2 latka na pewno pojdzie w górę

    Sledzę te notowania ofe juz pol roku
    Piotr

    nie sugeruj się reklamami na stronkach

  • 8. Data: 2004-12-23 16:50:26
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > Polsat stoi już nieźle od paru lat co jest ciekawe bo przy starcie był

    ...czyli invest bank niezle inwestuje?
    :)

  • 9. Data: 2004-12-23 16:51:15
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > ja właśnie od nich uciekłem, nie powiem gdzie

    no powiedz...
    :)

  • 10. Data: 2004-12-23 16:51:47
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > BTW: Jest gdzieś "ranking" OFE?

    np. na stronie bankiera;
    ale wiesz: cholera wie co jest prawda a co matrixem...
    :)