  • 1. Data: 2006-06-07 08:34:43
    Temat: Jak wpłynąć na datę naliczania opłat na koncie firmowym inteligo lub mBank?
    Od: s...@o...pl

    chciałbym, aby opłaty za konto były naliczane dokładnie 1-go każdego miesiaca.

    Jak mogę wpłynąć na datę naliczania opłat?
    Czy zależy ona od daty złożenia wniosku w internecie?
    Od daty potwierdzenia telefonicznego moich danych?
    Od daty wysłania dokumentów firmowych?
    Od daty odesłania podpisanej umowy do banku?

    pozdr
    Aleksander

  • 2. Data: 2006-06-07 08:39:33
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

> [...]
    > Od daty potwierdzenia telefonicznego moich danych?
    > Od daty wysłania dokumentów firmowych?
    > Od daty odesłania podpisanej umowy do banku?

    podejrzewam, ze zalezne to jest od systemu wykorzystywanego w Twoim banku,
    jezeli nie nalicza oplat w dni wolne od pracy tylko np. dzien pozniej to nic
    na to nie poradzisz
    i zlozenie jakiegokolwiek wniosku tego nie zmieni

    w niektorych bankach (mam firmowe w bzwbk) oplaty naliczane sa zawsze 1. i
    15. dnia miesiaca,
    oplaty zaprowadzenie konta oraz za wykonane w poprzednich dwoch tygodniach
    przelewy,
    zdarza sie jednak, ze bank "zapomina" naliczyc oplat w jednym lub dwoch
    terminach i sa one
    pobierane z rachunku pozniej

    w innych bankach oplata za prowadzenie konta pobierana jest tylko raz np. 1.
    dnia miesiaca,
    a oplaty za wykonanie czynnosci bankowych w dniach ich realizacji przez
    bank - nie ma reguly

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2006-06-07 12:26:51
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > chciałbym, aby opłaty za konto były naliczane dokładnie 1-go każdego
    miesiaca.

    A po co?
    I tak sie ksieguje miesiecznie w koszty...

    > Jak mogę wpłynąć na datę naliczania opłat?

    niespecjalnie...

    > Czy zależy ona od daty złożenia wniosku w internecie?

    pozniej

    > Od daty potwierdzenia telefonicznego moich danych?

    pozniej
    Od daty wygenerowania w Inteligo umowy. Na to masz nieszczegolnie wplyw...

    --
    Pozdrowienia
    ---