  • 1. Data: 2005-11-01 11:03:30
    Temat: [Inteligo] się sypie ?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Nie macie wrażenia, że ostatnio inteligo chodzi mało stabilnie ?
    Wczoraj np. gdy aktywowałem kanał telefoniczny to kilkakrotnie przy przejściu
    na "Twoje dane" dotalem "błąd wewnętrzny". Podobnie kiedy kliknąłem
    zatwierdzenie zmian (ale kanał się odblokował).
    Dziś z kolei informacja o funduszach jest prezentowana w hmm
    interesujący sposób (Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.7.12)
    Gecko/20050922 Firefox/1.0.7)

    Niestety te błędy nie są powtarzalne, więc nawet nie wiedziałbym co
    powidzieć konsultantowi.

    KJ

    Keyboard error press F1 continue

  • 2. Data: 2005-11-01 14:55:38
    Temat: Re: [Inteligo] się sypie ?
    Od: quwert <q...@t...toooo.gazeta.pl>

    Dnia Tue, 1 Nov 2005 11:03:30 +0000 (UTC), Kamil Jońca napisał(a):

    > Nie macie wrażenia, że ostatnio inteligo chodzi mało stabilnie ?

    Też nie moglem pobrać potwierdzenia transakcji w pdf
    oraz faktury VAT do zasilenia prepaida, wywalało jakieś bledy
    Ale zaraz sypie?
    No chyba że PKOBP chce to zlikwidować i w ten sposób
    pozbywa się klientów ;)

  • 3. Data: 2005-11-01 15:32:40
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Nie macie wrażenia, że ostatnio inteligo chodzi mało stabilnie ?

    Nie. Chodzi tak jak zawsze, czyli normalnie

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098