  • 1. Data: 2009-04-20 19:12:58
    Temat: ING-rozwiazanie umowy
    Od: Aspace <a...@h...pl>

    Wyciag z regulaminu....

    2. Rozwiazanie umowy rachunku moze byc nadeslane korespondencyjnie.
    W takim przypadku wzór podpisu posiadacza rachunku musi byc potwierdzony:
    1) w kraju przez notariusza;
    2) za granica przez polska placówke dyplomatyczna, konsularna lub
    notariusza kraju, z którym
    Rzeczpospolita Polska podpisana umowe o pomocy prawnej w sprawach
    cywilnych lub potwierdzona urzedowo lub notarialnie wraz z dolaczona
    apostille w rozumieniu Konwencji.

    To prawda z tym podpisem, ze musi byc potwierdzony notarialnie?

  • 2. Data: 2009-04-20 19:23:11
    Temat: Re: ING-rozwiazanie umowy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Aspace wrote:

> [...]
    > apostille w rozumieniu Konwencji.
    >
    > To prawda z tym podpisem, ze musi byc potwierdzony notarialnie?

    Nic nie musi być.
    Kodeks cywyilny nakłada tylko jeden warunek. Umowa zawarta pisemnie ma
    być wypowiedziana w ten sam sposób.
    Imie, nazwisko adres
    wypowiadam umowę taką o taką nr taki to a taki.
    Podpis.

  • 3. Data: 2009-04-20 20:59:18
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > To prawda z tym podpisem, ze musi byc potwierdzony notarialnie?

    Jak nie chcesz sie z nimi szarpac (jak ja z tego powodu) to udaj sie do
    najblizszego oddzialu - trwa to chwile.
    Inaczej po pisemnym wypowiedzeniu wyslanym poczta otrzymasz pismo z prosba o
    kontakt z najblizszym oddzialem "celem zweryfikowania autentycznosci Pana
    podpisu".
    Pisza o najblizszym, ale to tez nie jest prawda - znalazlem najbliszy
    oddzial na ich stronie ide tam, a Pani mi mowi, ze takie operacje tylko w
    "prawdziwym" oddziale, a to jest tylko agencja... :((

    Prawda jest taka, ze bardzo latwo, milo i przyjemnie jest zostac klientem
    ING, ale duzo trudniej zakonczyc "przygode" z tym uroczym bankiem.
    Przerabialem to przy rezygnacji z karty, a potem przy zamknieciu konta (jak
    mnie wkurzyli z karta).

    Troche juz kont naotwieralem sie, prawie tyle samo zamykalem i zaden bank
    nie przebil VWBanku jesli chodzi o bezproblemowe zamkniecie - wyslalem
    wypowiedzenie listem poleconym, otrzymalem poczta potwiedzenie zamkniecia
    rachunku. Zadnego dzwonienia, wyjasniania, nerwow. Koniec kropka.
    Dlatego do nich wrocilem jak konto stalo sie z powrotem darmowe. :))

  • 4. Data: 2009-04-20 22:00:32
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    Curious pisze:
> [...]
    > wyslalem wypowiedzenie listem poleconym, otrzymalem poczta potwiedzenie
    > zamkniecia rachunku. Zadnego dzwonienia, wyjasniania, nerwow. Koniec

    Potwierdzam. Pamiętam, poleconym w bąbelkowej kopercie odesłałem
    odpowiednio zabezpieczony token, wydrukowane oświadczenie o rezygnacji z
    rachunku i wypowiedzeniu umowy i tyle. Nie pamiętam nawet czy
    potwierdzenie zamknięcia rachunku dostałem ;)

    > Dlatego do nich wrocilem jak konto stalo sie z powrotem darmowe. :))

    Też się zastanawiam nad powrotem. Nie robili problemów? Może mają
    zaznaczone w systemie "klient kombinujący, miał darmowe konto i zamknął
    gdy wprowadzili(śmy) opłaty a teraz znowu chce otworzyć" ;)

    K.

  • 5. Data: 2009-04-21 08:31:55
    Od: "LadyRoot" <l...@a...pl>

    > Troche juz kont naotwieralem sie, prawie tyle samo zamykalem i zaden bank
    > nie przebil VWBanku jesli chodzi o bezproblemowe zamkniecie - wyslalem
    > wypowiedzenie listem poleconym, otrzymalem poczta potwiedzenie zamkniecia

    To nie zamykałeś w Nordei. To się robi przez interfejs WWW i wpisuje nam
    numer konta, na który mają przelać "resztki". Po dwóch dniach, miałam je już
    na koncie w innym banku, Nordea Solo - zamknięte.

    --
    LadyRoot

    -----------------------------------
    The future is not what it used to be.

  • 6. Data: 2009-04-21 10:19:35
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    < Też się zastanawiam nad powrotem. Nie robili problemów? Może mają
    < zaznaczone w systemie "klient kombinujący, miał darmowe konto i zamknął
    < gdy wprowadzili(śmy) opłaty a teraz znowu chce otworzyć" ;)

    Bez problemów najmnieszych. Co ciekawe mam ten sam numer klienta. Po
    pierwszym zalogowaniu widziałem stare emaile - konto jakby cały czas na mnie
    czekało... ;-)
    Konta mają kolejne numery.

  • 7. Data: 2009-04-21 10:21:23
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    Użytkownik "LadyRoot" <l...@a...pl> napisał w wiadomości

    > To nie zamykałeś w Nordei. To się robi przez interfejs WWW i wpisuje nam
    > numer konta, na który mają przelać "resztki". Po dwóch dniach, miałam je
    > już na koncie w innym banku, Nordea Solo - zamknięte.

    To brzmi jak ideał internetowego klienta. Aż się wierzyć nie chce, bo Nordea
    nie ma najlepszej opinii jeśli chodzi o prostotę procedur.