  • 51. Data: 2011-12-17 21:20:15
    Temat: Re: Jakie gwarancje obligacji?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Clegan" <c...@g...com> wrote in message
    news:560d9229-95d9-42cf-8ad8-17382634d462@m7g2000vbc
    .googlegroups.com...
    On 17 Gru, 20:36, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > a teraz obniżają do zera a i Reagana już nie ma (ale jest Ron Paul, na
    > szczęście).
    Volcker jest.
    Ron Paul to folklor polityczny. Bez znaczenia.

    > No i w latach 70-tych nie widzieli jeszcze skutków odejścia od
    > powiązania walut ze złotem.
    Wiara w to, że powiązanie ze złotem ratuje wartość waluty jest
    zadziwiającą naiwnością.

    Tak samo jak wiara w druk confetti.

    > Póki FED tylko QEs numeruje, to o kruszce bym się nie bał.
    Chyba że giełdy znowu towarowe podwyższą depozyty na pochodne dla
    metali - to obrazuje, że na złoto pompują krótkoterminowcy.

    Zwiększanie depozytów oznacza automatyczny standard złota/ koszyka
    commodities.

    george

  • 52. Data: 2011-12-17 21:54:04
    Od: "Zofia" <a...@d...com>

    > lekarz, zwolennik konstytucji USA, kongresman
    > http://www.youtube.com/watch?v=1c4STGb4jRk&feature=r
    elated
    > http://www.ronpaul.com/
    > http://www.youtube.com/watch?v=XKfuS6gfxPY

    > nie zanosi się na powrót do tego, co wtedy pomogło; FED wciąż
    > "drukuje" pieniądze i "luzuje je ilościowo".
    >
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=nSt4vCbmle0 (z
    > napisami)

    Dziękuję i pozdrawiam
    Zofia

  • 53. Data: 2011-12-18 10:22:20
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 17 Gru, 22:20, "george" <g...@v...pl> wrote:

    > Wiara w to, że powiązanie ze złotem ratuje wartość waluty jest
    > zadziwiającą naiwnością.
    >
    > Tak samo jak wiara w druk confetti.
    Co ma jedno z drugim wspólnego ?

    > Zwiększanie depozytów oznacza automatyczny standard złota/ koszyka
    > commodities.
    Zwiększenie przez giełdy depozytów na pochodne dla metali oznacza
    standard złota ? W ogóle wiesz co piszesz ?

  • 54. Data: 2011-12-18 10:42:46
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Clegan" <c...@g...com> wrote in message
    a.googlegroups.com...
> [...]

    > commodities.
    Zwiększenie przez giełdy depozytów na pochodne dla metali oznacza
    standard złota ? W ogóle wiesz co piszesz ?

    A ty ?

  • 55. Data: 2011-12-18 11:08:36
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "george" <g...@v...pl> wrote in message

    > "Clegan" <c...@g...com> wrote in message
    a.googlegroups.com...
    > On 17 Gru, 22:20, "george" <g...@v...pl> wrote:

    Ok sam nie lubie flame wiec odpowiem inaczej.

    > Co ma jedno z drugim wspólnego ?

    Zgodzisz sie pewnie ze waluta w aktualnej formie to takie "ja jestem winny
    tobie" wiec oparte jedynie na zaufaniu. Uważam że naiwnością jest wierzyc że
    przy zerowej "wartości" banknotu rozwiązania a'la FED z QE oraz niedługo ECB
    zwiększą poziom owego zaufania do papieru.

    > Zwiększenie przez giełdy depozytów na pochodne dla metali oznacza
    > standard złota ? W ogóle wiesz co piszesz ?
    >
    > A ty ?

    Co powiesz w sytacji gdy inicjalna wartość kontratku na uncję złota
    wynosiłaby 120% aktualnej ceny uncji złota a utrzymanie pozycji 100%
    aktualnej ceny ? Czyż nie jest to faktyczny standard złota ?

    george

  • 56. Data: 2011-12-18 14:05:33
    Od: "azot" <f...@g...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > NBP (monety bulionowe) i Mennica czy Alior (sztabki) sprzedają złoto.
    > Jeśli gotowa jesteś ufać bankom, to chyba tu nie ma większego ryzyka?
    > Srebro, o ile wiem, można kupić np. w KGHM (ale bodajże 1000 uncji
    > minimum).
    >
    > Oczywiście jest sporo innych firm (bulioner, denarius itp.)
    > handlujących bulionem złotym i srebrnym.

    A co sądzisz o tym sprzedawcy? Godny zaufania?
    http://www.mennicawroclawska.pl/product-pol-57-1-unc
    ja-Sztabka-Zlota-CertiPack-CertiCard.html

    azot

  • 57. Data: 2011-12-18 14:12:31
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 18 Gru, 12:08, "george" <g...@v...pl> wrote:

> [...]
    > przy zerowej "wartości" banknotu rozwiązania a'la FED z QE oraz niedługo ECB
    > zwiększą poziom owego zaufania do papieru.
    Przecież nie twierdzę, że zwiększa; ja w ogóle się nie wypowiadam
    odnośnie papierowej waluty.
    Mnie chodzi o to, że w standardzie złota też można przeprowadzić
    operację w rodzaju QE. Złoto nie jest cudownym remedium na wszystko.

    > Co powiesz w sytacji gdy inicjalna wartość kontratku na uncję złota
    > wynosiłaby 120% aktualnej ceny uncji złota a utrzymanie pozycji 100%
    > aktualnej ceny ? Czyż nie jest to faktyczny standard złota ?
    Przecież w sklepie nie zapłacisz pochodnymi.
    Poza tym podwyższenie depozytu z reguły prowadzi do gwałtownych
    spadków cen złota.

  • 58. Data: 2011-12-18 16:42:30
    Temat: Re: Gwarancje obligacji
    Od: "YanekK" <j...@g...com>

    Użytkownik "Zofia" <a...@d...com> napisał w wiadomości
    > Jakie i czyje gwarancje mają obligacje skarbu państwa?
    http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,7461022,Przegran
    a_w_sadzie_sprawa_o_odszkodowanie_za_przedwojenne.ht
    ml

  • 59. Data: 2011-12-18 19:46:17
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Clegan" <c...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]

    > powiązania walut ze złotem.
    Wiara w to, że powiązanie ze złotem ratuje wartość waluty jest

    mozesz rozwinąć?
    powiązanie ze złotem blokowało możliowść nielimitowanego druku pieniądza -
    masz rezerwy - drukujesz, nie masz - nie drukujesz.

  • 60. Data: 2011-12-18 19:49:51
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "azot" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >>

    > A co sądzisz o tym sprzedawcy? Godny zaufania?
    > http://www.mennicawroclawska.pl/product-pol-57-1-unc
    ja-Sztabka-Zlota-CertiPack-CertiCard.html

    czy z tym złotem to nie kolejna bańka?
    toć mówi się, że jak w gazetach / grupach dysk / forach pisze się żeby cos
    kupować, to jest już za późno :)