  • 1. Data: 2010-10-24 17:07:03
    Temat: Getin-lokaty walutowe USD/EUR-dzienna kap.
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Dla EUR przebili Aliora i dali wiecej terminow do wyboru.

  • 2. Data: 2010-10-24 17:34:44
    Temat: Re: Getin-lokaty walutowe USD/EUR-dzienna kap.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Uzytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Dla EUR przebili Aliora i dali wiecej terminow do wyboru.

    G.... z tego, jak trzeba biegac do marmurka.

    wiatrak

  • 3. Data: 2010-10-24 18:19:43
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "wiatrak" <w...@y...pl> wrote in message

    > Uzytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    >
    > G.... z tego, jak trzeba biegac do marmurka.

    Moze kiedys zrobia przez net, ale lata nic nie zrobili w temacie walut przez
    net.
    Mimo to jak sie zaklada na 1 rok to mozna sie przejsc. Generalnie, jak ktos
    ma inna walute niz EUR to i tak jedyna efektywna droga jest jej przenoszenie
    z banku do banku na wlasnych nogach.

  • 4. Data: 2010-10-24 18:44:36
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 24.10.2010 19:34, wiatrak wrote:

    > Uzytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    >
    > G.... z tego, jak trzeba biegac do marmurka.

    A w Aliorze trzeba biegac do marmurka w celu zalozenia lokaty walutowej
    z dzienna kapitalizacja, czy nie?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 5. Data: 2010-10-24 18:49:56
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Uzytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisal w wiadomosci

    > A w Aliorze trzeba biegac do marmurka w celu zalozenia lokaty walutowej z
    > dzienna kapitalizacja, czy nie?

    W Aliorze zakladasz bezplatny ROR na konkretna walute i wplacasz kase, a
    potem na lokatach mieszasz nia jak chcesz. Z kapitalizacja dzienna tez
    mozesz przez neta.

    wiatrak

  • 6. Data: 2010-10-24 18:53:17
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> wrote in message

    > A w Aliorze trzeba biegac do marmurka w celu zalozenia lokaty walutowej z
    > dzienna kapitalizacja, czy nie?

    Alior- jak masz dostep przez net to wszystko mozesz robic na walutach,
    ....lokaty tez.
    Moze kiedys Getinonline.pl 'dojrzeje' do wprowadzenia rachunkow i lokat
    walutowych (wplata/wyplata oczywiscie w tradycyjnym Getinie, bo inaczej nie
    ma to sensu), ale to chyba dluga droga.

  • 7. Data: 2010-10-24 19:16:02
    Od: Adam <l...@o...pl>

    > A w Aliorze trzeba biegac do marmurka w celu zalozenia lokaty walutowej
    > z dzienna kapitalizacja, czy nie?

    Nie trzeba biegać, można przez internet. Trzeba jednakowoż wiedzieć/
    pamiętać, że w ramach wyższej kultury bankowości, system internetowy
    wyświetla tylko 150 lokat. Powyżej tej liczby głupieje i nie wyświetla
    nic.

  • 8. Data: 2010-10-24 19:17:39
    Od: Adam <l...@o...pl>

    On 24 Paź, 19:07, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
    > Dla EUR przebili Aliora i dali wiecej terminow do wyboru.

    Ciekawe jakiej reakcji można się spodziewać w oddziale, jeśli poprosi
    się o założenie np. 500 lokat po 100 euro? :)

  • 9. Data: 2010-10-25 08:29:10
    Od: Adam <l...@o...pl>

> [...]
    > pamiętać, że w ramach wyższej kultury bankowości, system internetowy
    > wyświetla tylko 150 lokat. Powyżej tej liczby głupieje i nie wyświetla

    Dopowiadając - jak już zgłupieje i nie wyświetla listy lokat to zabawa
    przestaje być internetowa i trzeba lokaty zrywać w oddziale albo przez
    infolinię.

  • 10. Data: 2010-10-25 09:31:19
    Od: orcio <o...@o...pl>

    W dniu 2010-10-24 21:17, Adam pisze:

    > Ciekawe jakiej reakcji można się spodziewać w oddziale, jeśli poprosi
    > się o założenie np. 500 lokat po 100 euro? :)

    Ja sie kiedys pobawilem 50Ł chyba x5 albo x10 i po zerwaniu wyszedłem z
    teczka A4 zapełnianą makulatura z danymi osobowymi.

    orcio