  • 1. Data: 2008-03-31 15:26:48
    Temat: Gdzie mozna ustawic zlecenia stale od dzisiejszej daty ?
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Właśnie próbowałem w pewnej szacownej instytucji finansowej niechcący nazywającej się
    bankiem ustawić zlecenie stałe od
    dzisiaj płatne kwartalnie ostatniego dnia miesiąca.
    Nie dało się, system wywala datę, musi być od jutra.
    W co bankowi informatycy grają w pracy??
    JaC

  • 2. Data: 2008-04-01 07:16:09
    Od: k...@k...gliwice.pl

    pewnie grają w kulki, a tak poważnie to nie da się zrobić zlecenia
    stałego od dnia dzisiejszego, ponieważ systemy bankowe blokują taką
    kwotę zawsze w nocy przed dniem realizacji zlecenia. Poza tym jak
    wprowadzasz nowe zlecenie system musi to sobie przetworzyć przez 1
    dzień.

    pozdrawiam,

    kaliq

  • 3. Data: 2008-04-01 07:37:51
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    <k...@k...gliwice.pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
[...]

    ----

    Wcinajac sie w watek zapytam: czyli oznacza to, ze zlecenie na ostatni dzien
    kwartalu (31.03, 30.06, 30.09, 31.12) bedzie mozna zlozyc dopiero od 31.12?
    Bo jesli ustawiajac na date 31.03 + co 3-mce automatycznie by robil 30.
    kiedy trzeba, ale ustawiajac na 30.06 lub 30.09 bedzie placone 30.12 i
    30.03? Dobrze mysle?

    pozdr

  • 4. Data: 2008-04-01 08:07:17
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Z"
> [...]
    > automatycznie by robil 30. kiedy trzeba, ale ustawiajac na 30.06 lub
    > 30.09 bedzie placone 30.12 i 30.03? Dobrze mysle?

    niekoniecznie jest tak jak myslisz - są systemy (np. pl@net Fortisa)
    gdzie systemy mają osobno pole na daty pierwszego i ostatniego wykonania
    zlecenia i osobne pole na numer dnia kiedy zlecenie się ma wykonać - tam
    wlasnie mozesz podać 31
    *** blad ***