  • 1. Data: 2010-08-11 08:40:23
    Temat: Firmy od kart płatniczych mają się w Polsce doskonale!
    Od: scream <n...@p...pl>

    Jak w temacie. Obroty generują gigantyczne, wszystko jest w najlepszym
    porządku, klienci walą drzwiami i oknami, i nic nie trzeba poprawiać ani
    unowocześniać.

    Do takich wniosków doszedłem. Staram się uruchomić w swoim sklepie płatność
    kartami i dzwoniłem do wszystkich znaczących firm oferujących terminale
    (Polcard, eService, Elavon, Pekao, Kolporter, Novitus, Euronet i Polbank).
    Efekty są takie:
    * z jednej firmy ktoś zadzwonił jeszcze tego samego dnia, wypytał o kilka
    spraw, wytłumaczył i umówiliśmy się na spotkanie; rozmowa trwała 10 minut
    ale już samo podejście daje jakiś obraz firmy i tego jak traktuje ona
    klientów (czyli na +)
    * z jednej firmy na drugi dostałem lakonicznego maila praktycznie z
    automatu, zero konkretów, mail nie podpisany, brak numeru telefonu (?), za
    to mogę poczytać o tym co to jest akceptacja kart, czemu warto je
    akceptować i jak wspaniała jest ta ich firma
    * z jednej firmy ktoś do mnie zadzwonił dopiero po 6 dniach od zgłoszenia
    * a reszta ma mnie gdzieś.

    Wygląda więc na to, że wszystkie te firmy wynajmujące terminale żyją sobie
    jak pączki w maśle i mają klienta głęboko gdzieś. Oczywiście nie chodzi mi
    o to, żeby od razu dzwonił do mnie tabun handlowców i zabiegał o moje
    względy bo ja wymyśliłem sobie, że będę akceptował karty. Nie. Rozumiem
    też, że niektóre firmy celują w inny segment klientów jak np. salony
    samochodowe czy hipermarkety (pewnie Polcard czy eService). Ale kurcze,
    minimum zainteresowania tematem czy choćby jakaś oferta na maila już byłoby
    ok...

    --
    best regards,
    scream

  • 2. Data: 2010-08-11 12:18:04
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    scream wrote:

> [...]
    >
    > Wygląda więc na to, że wszystkie te firmy wynajmujące terminale żyją sobie
    > jak pączki w maśle i mają klienta głęboko gdzieś.

    no napisz chociaz nazwy tych rekinow biznesu.

  • 3. Data: 2010-08-11 13:02:48
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > klientów jak np. salony samochodowe czy hipermarkety (pewnie Polcard
    > czy eService). Ale kurcze, minimum zainteresowania tematem czy choćby
    > jakaś oferta na maila już byłoby ok...

    W jakims salonie samochodowym mozna zaplacic karta? To chyba Misztal albo
    Kulczyk tak robi, kazdy normalny salon woli dac rabat klientowi predzej niz
    jakiemus polcardowi prowizje "za frajer" oddac.

  • 4. Data: 2010-08-11 14:30:27
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości

    > W jakims salonie samochodowym mozna zaplacic karta?

    W każdym, ale gadżety, części, serwis. Drogie towary z małą marżą nie
    przejdą.

    >kazdy normalny salon woli dac rabat klientowi predzej niz jakiemus
    >polcardowi prowizje "za frajer" oddac.

    najtańsze hipermarkety (biedronka, makro) jakoś kart nie chcą

    Nie dziwię się, ze operatorzy karciani mają w dupie klienta z ulicy
    Czas agresywnych akwizycji się skończył, atrakcyjny rynek obsłużony,
    podzielony.
    Teraz jedynie resztówki, to wysilać się dla wybrzydzaczy nie warto

    Klient nasz Pan ? Jasne , jak zostawia dużo szmalu.
    Jak przyszedł zawracać dupę, niech wypierdala w podskokach.
    Jak normalny, niech poczeka na swoją kolej.

  • 5. Data: 2010-08-11 14:36:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    grin pisze:

    > Klient nasz Pan ? Jasne , jak zostawia dużo szmalu.
    > Jak przyszedł zawracać dupę, niech wypierdala w podskokach.
    > Jak normalny, niech poczeka na swoją kolej.

    Jakie są bariery wejścia na rynek takiego karciarza?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2010-08-11 14:46:14
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > najtańsze hipermarkety (biedronka, makro) jakoś kart nie chcą

    postawili niedaleko mnie nową biedronkę, kartą płacić nie można, ale
    przy wejściu stoi bankomat euronetu ;-)
    dobre i to

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2010-08-12 06:44:05
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    On 11/08/2010 16:30, grin wrote:
    > najtańsze hipermarkety (biedronka, makro) jakoś kart nie chcą

    makro ma swoja kartę

    http://www.makro.pl/pl/karta-klienta/karty-kredytowe
    -makro

    --
    mysiar

  • 8. Data: 2010-08-12 07:32:00
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 11 Aug 2010 16:46:14 +0200, RobertS napisał(a):

    > postawili niedaleko mnie nową biedronkę, kartą płacić nie można, ale
    > przy wejściu stoi bankomat euronetu ;-) dobre i to

    U mnie w mieście przy większości nowych biedronek stoi euronet, więc mają
    chyba jakiś układ i kto wie może coś się z tego jeszcze wykluje ;)

    --
    xbartx