  • 1. Data: 2010-02-21 15:33:57
    Temat: Eurobank... Próba zlecenia przelewu...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Przelew został przyjęty do realizacji. Status przelewu możesz sprawdzić na liście
    przelewów.

    To oto widzę, gdy klikam na 'przelew między moimi kontami' -- czyż nie zabawne?...
    Zleciłem na jutro przelew z rozrzutnego do FCE, ale nie mogę zlecić przelewu
    z mego konta oszczędnego na moje rozrzutne...

    Wszelkie próby odzyskania możliwości zlecania przelewów z tego poletka
    zawiodły -- łącznie z odświeżeniem przez przycisk w przeglądarce...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2010-02-21 15:52:51
    Temat: Re: Eurobank... Próba zlecenia przelewu...
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-02-21 16:33, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> [...]
    >
    > Wszelkie próby odzyskania możliwości zlecania przelewów z tego poletka
    > zawiodły -- łącznie z odświeżeniem przez przycisk w przeglądarce...

    To zaczekaj chwilę - "się wykona"... Jak zlecasz przelew na zaraz,
    to tak zawsze jest - wykonuje się "niezadługo" (chyba, że "prace
    systemowe").
    Jak składasz zlecenie na dzień następny, to zwykle jest obrabiane
    "od razu" czyli w parę minut (bo jego obróbka sprowadza się do
    zarejestrowania).

    witrak()

  • 3. Data: 2010-02-21 16:12:41
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    napisał w wiadomości news:hlrjpg$d5$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    >
    > Wszelkie próby odzyskania możliwości zlecania przelewów z tego poletka
    > zawiodły -- łącznie z odświeżeniem przez przycisk w przeglądarce...

    Chłopie. To badziewne konto nadaje sie jedynie do oszczędzania, a nie jako
    typowy ROR. Jego funkcjonalność jest beznadziejna. Powinieneś sobie dawno
    odpuścić.

    wiatrak

  • 4. Data: 2010-02-21 18:58:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "witrak()" hlrlif$j6p$...@n...news.neostrada.pl

> [...]
    > Jak składasz zlecenie na dzień następny, to zwykle jest obrabiane
    > "od razu" czyli w parę minut (bo jego obróbka sprowadza się do

    Chwila trwała kilka minut i zakończyła się wylogowaniem oraz ponownym
    zalogowaniem. Później wykonałem co najmniej 6 wewnętrznych przelewów
    bez owej zwłoki. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2010-02-21 19:10:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" hlrlqe$pd7$...@n...news.atman.pl

    > Chłopie. To badziewne konto nadaje sie jedynie do oszczędzania, a nie jako
    > typowy ROR. Jego funkcjonalność jest beznadziejna. Powinieneś sobie dawno
    > odpuścić.

    Czyli -- wpłacić tam można, ale wypłacić stamtąd nie można? :)

    Jeśli Konstantynopol padnie -- gdzie zabrać stamtąd 180 groszy? :)
    Czy inni nie zaczną chrzcić (zmniejszać oprocentowanie) gdy ludziska
    stadnie (czy gromadnie) zabiorą swoje (i nie swoje, lecz na przykład
    karciane) grosze z Grecji?... Czy Eurobank nie padnie z przesilenia
    systemu ,,komputerowego''? Co robić? -- pytania kłębią się w skołatanej głowie...

    No dobra -- może i Konstantynopola już nie ma w Grecji, może nawet nie
    ma go w ogóle... Głowa nie jest skołatana, a pytania rzadko kłębią się,
    gdyż nie są nitkami, które by można zwijać w kłębki... Ale jednak
    [nie]fajnie może być...

    To gdzie/dokąd zabrać szmal z Polbanku?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2010-02-21 20:01:04
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    napisał w wiadomości news:hls1p4
    > To gdzie/dokąd zabrać szmal z Polbanku?

    Nigdzie. Tam się go wpłaca i on leży do momentu ustania korzystnego
    oprocentowania. Gdy wysokość oprocentowania nas wku..i, wtedy wypłacamy
    całość. ROR do działań bieżących należy posiadać w innym banku.
    Koniec, kropka.

    wiatrak

  • 7. Data: 2010-02-21 20:01:04
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-02-21 17:12, wiatrak wrote:
    > U?ytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    > napisa^(3) w wiadomo?ci news:hlrjpg$d5$1@inews.gazeta.pl...

    > Ch^(3)opie. To badziewne konto nadaje sie jedynie do oszcze^dzania, a nie jako
    > typowy ROR. Jego funkcjonalno?? jest beznadziejna. Powiniene? sobie dawno
    > odpu?ci?.

    A dlaczego uważasz, że konto obiektywnie jest niedobre ? Może nie
    odpowiada Twoim potrzebom, ale sporo ludzi korzysta z niego i jakoś
    nie zamierza się przenosić...
    A Eneuel robi sobie jaja :-)

    witrak()

  • 8. Data: 2010-02-21 20:23:57
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości
    > A Eneuel robi sobie jaja :-)

    On nie robi sobie jaj. On tak ma.

    wiatrak

  • 9. Data: 2010-02-21 20:33:49
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-02-21 21:23, wiatrak wrote:
    > U?ytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisa? w wiadomo?ci
    >>
    > On nie robi sobie jaj. On tak ma.

    On tak ma - wszyscy wiedzą, ale w tym przypadku robi sobie jaja :-)

    witrak()

  • 10. Data: 2010-02-21 21:53:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" hls36l$s66$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > oprocentowania. Gdy wysokość oprocentowania nas wku..i, wtedy wypłacamy
    > całość. ROR do działań bieżących należy posiadać w innym banku.

    Ale Grecja bankrutuje a Polbank nie ma gwarancji BFG.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'