  • 1. Data: 2010-02-21 12:30:15
    Temat: Meritum- lokaty w gore
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/

    W niektorych opcjach i terminach przebili Open, bo widocznie kasa ze starych
    lokat wyciekala, a nowa nie przychodzila.
    Konkurencja miedzy bankami- naszym przyjacielem!

  • 2. Data: 2010-02-21 16:21:42
    Temat: Re: Meritum- lokaty w gore
    Od: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl>

    Uzytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/
    >
    > W niektorych opcjach i terminach przebili Open, bo widocznie kasa ze
    > starych lokat wyciekala, a nowa nie przychodzila.
    > Konkurencja miedzy bankami- naszym przyjacielem!

    Dobra wiadomosc.
    A tak swoja droga jakos nie moge zaskoczyc czym sie rózni lokata meritum
    zysku
    (http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/lokat
    a_meritum_kapitalizacja_dzienna#r,main,selectedTab=1
    904)
    od Internetowej
    (http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/lokat
    a_internetowa_kapitalizacja_dzienna#r,main,selectedT
    ab=9032).
    Prócz oprocentowania nieznacznie gorszego tej pierwszej.

  • 3. Data: 2010-02-21 18:39:52
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl> wrote in message
> [...]
    a_internetowa_kapitalizacja_dzienna#r,main,selectedT
    ab=9032).
    > Prócz oprocentowania nieznacznie gorszego tej pierwszej.

    Ta lepsza jest przez bankowosc internetowa. Musisz otworzyc ROR i wtedy masz
    mozliwosc otwierania lokat z tym oprocentowaniem 0.1% lepszym. Jak ktos
    decyduje sie na lokaty u nich to lepiej przez ten ror, bo zakladanie jest
    zawsze przyjemniejszsze i latwiejsze niz wypelnianie kazdorazowo wniosku.
    Mozesz taka lokata w pelni operowac, robic odnawialna lub nie, ewentualnie
    zerwac, generalnie jak w kazdym banku z pelna bankowoscia internetowa.

  • 4. Data: 2010-02-21 19:56:24
    Od: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktos decyduje sie na lokaty u nich to lepiej przez ten ror, bo zakladanie
    > jest zawsze przyjemniejszsze i latwiejsze niz wypelnianie kazdorazowo

    OK, dzięki za info. Mnie jednak kolejne konto, loginy, hasła itd.
    niepotrzebne. Szczególnie, że nie ma oddziału w moim mieście. 0,1% to marna
    zachęta.
    Myślę, że wypełnienie wniosku raz na pół roku nie będzie wielkim problemem
    :-)

  • 5. Data: 2010-02-22 11:14:02
    Od: g...@o...pl

    Czy można założyc ROR w oddziale i czy wtedy też działa ta promocja 0,1% dla lokat?
    I czy na lokacie codziennie dopisują tę kapitalizację, tak jak w Open?

  • 6. Data: 2010-02-22 13:07:07
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <g...@o...pl> wrote in message

    > Czy można założyc ROR w oddziale i czy wtedy też działa ta promocja 0,1%
    > dla lokat?
    > I czy na lokacie codziennie dopisują tę kapitalizację, tak jak w Open?

    Konto mozna otworzyc w oddziale (jest ich 5 szt.) lub przez kuriera. Jak
    masz ror i dostep on-line (wszystko aktywuja przy otwarciu konta) to mozesz
    wtedy operowac kontem przez bankowosc internet i zakladac wlasnie te lokaty
    z lepszym oprocentowaniem.
    Zasada dopisywania odsetek identycznie jak w Open. Generalnie w Meritum
    lokaty sa podzielone dla tych co maja ROR (czyli bankowosc internetowa) oraz
    dla klientow z zewnatrz, czyli tak jak sprzedaje Open dla wszystkich.

  • 7. Data: 2010-02-22 23:51:37
    Od: g...@o...pl

> [...]
    > dla klientow z zewnatrz, czyli tak jak sprzedaje Open dla wszystkich.

    A jak wygląda w Meritum wycofywanie pieniędzy z ROR-u? Zatem czy można zlecic
    przelew w oddziale oraz jak dokonuje się autoryzowanie przelewów internetowych?

  • 8. Data: 2010-02-23 01:45:36
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <g...@o...pl> wrote in message

    > A jak wygląda w Meritum wycofywanie pieniędzy z ROR-u? Zatem czy można
    > zlecic
    > przelew w oddziale oraz jak dokonuje się autoryzowanie przelewów
    > internetowych?

    Generalnie to obsluga via net tego ROR. W placowce moze i mozna wyplacic,
    ale trzeba sprawdzic do jakiej kwoty i czy sa jakies prowizje. Tabele sa
    dostepne na stronie.
    Obsluga przez net przez hasla sms- bezplatne. Sa inne opcje, ale platne.
    Jezeli masz konto w innym banku, to placowka do obslugi konta w Meritum nie
    jest potrzebna, bo zawsze mozna bezplatnie przelac na inne swoje konta.