  • 1. Data: 2011-04-19 17:41:46
    Temat: EURUSD - fibon
    Od: root <r...@v...pl>

    Chciałem przedstawić do konkursu na najładniejszego fibona miesiąca
    taką oto moją pracę:

    http://ulule.files.wordpress.com/2011/04/fibon.gif

    P.s.
    No i co Endriu który ładniejszy ;)

  • 2. Data: 2011-04-19 19:10:56
    Temat: Re: EURUSD - fibon
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Chciałem przedstawić do konkursu na najładniejszego fibona miesiąca
> [...]

    No całkiem ładny, pod warunkiem że high jest na 1,44 :) ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2011-04-19 19:23:29
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 19 Apr 2011 21:10:56 +0200, Endriu napisał(a):

    > No całkiem ładny, pod warunkiem że high jest na 1,44 :) ....

    Eno coś Ty!? To miałby fibon-prognoza. High ustawiłem szczyt z 2 lutego a
    zobacz jak kolejny poziom (161%) ładnie wyznaczył ostatni szczyt.

  • 4. Data: 2011-04-19 20:15:26
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Eno coś Ty!? To miałby fibon-prognoza. High ustawiłem szczyt z 2 lutego a
    > zobacz jak kolejny poziom (161%) ładnie wyznaczył ostatni szczyt.

    Ale co prognozujesz tym fibonem ?. To, że już nie urośnie, czy jak?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2011-04-19 21:12:49
    Od: root <m...@y...com>

    On 19 Kwi, 22:15, "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote:

    > Ale co prognozujesz tym fibonem ?. To, że już nie urośnie, czy jak?.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

    Nic cholera nie prognozuje. To byla stara prognoza z 2 lutego. Na jej
    podstawie wyznaczylem szczyt ktory mialem niedawno ;)

  • 6. Data: 2011-04-21 07:02:15
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    >Nic cholera nie prognozuje. To byla stara prognoza z 2 lutego. Na jej
    > podstawie wyznaczylem szczyt ktory mialem niedawno ;)

    No to tówj fibon do dupy jest bo wali dalej do góry .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2011-04-21 07:59:53
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 21 Apr 2011 09:02:15 +0200, Endriu napisał(a):

    > No to tówj fibon do dupy jest bo wali dalej do góry .....
    On pokazuje ze na pozimioe 161% bedzie nastepna korekta i była. Następna na
    poziomie 200%.

    P.s.

    Twój jest do dupy mój jest ładny i cały jest żólty, więc ładny ;)

  • 8. Data: 2011-04-21 08:02:12
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    Następna na
    > poziomie 200%.

    Chyba razcej 261 % ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2011-04-21 09:48:58
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 21 Apr 2011 10:02:12 +0200, Endriu napisał(a):

    > Następna na
    >
    > Chyba razcej 261 % ?.

    No tak.Napisałem tak bo nie pamiętam tych wartości.

  • 10. Data: 2011-04-21 16:50:30
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości
    > Następna na
    >

    > Chyba razcej 261 % ?.

    Endriu: nowy maks nowym maksem, nie wiem co to może oznaczać na przyszłość,
    zagranie było pod coś co uważam za jeden z najpewniejszych elementów AT:

    http://ifutures.pl/download/file.php?id=10016&mode=v
    iew