eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDoractwo finansowe EFECT - czy ktos ma jakies doswiadczenia? › Doractwo finansowe EFECT - czy ktos ma jakies doswiadczenia?
    From: Piotr <p...@m...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Doractwo finansowe EFECT - czy ktos ma jakies doswiadczenia?
    Date: Thu, 31 May 2007 19:06:40 +0200

    Witam serdecznie grupowiczow.

    Dzis spotkalem sie z doradca finansowym z firmy EFECT, bylo to wstepne
    spotkanie.

    Czlowiek zniechecal mnie do kupowania jednostek funduszy inwestycyjnych poprzez
    mBank SFI, uzywajac za argument m. in. to, iz mBank od wszystkich
    funduszy pobiera ukryta oplate roczna za zarzadzanie w wysokosci ok. 4
    procent zgromadzonych aktywow, o ktorej "przecietny" klient taki jak ja
    nie ma pojecia.

    Cos mi tu nie pasuje... musieli by chyba robic "podwojna" wycene
    wartosci jednostek...

    Czy ktos z Was ma jakies doswiadczenia z ta firma (pozytywne lun negatywne)?

    pozdrawiam

    Piotr.