  • 11. Data: 2004-12-23 10:44:11
    Temat: Re: Domokrążcy z Citibanku
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Wed, 22 Dec 2004 23:35:35 +0100, d2 <d...@e...le> wrote:

    >zakupy. tlumaczyli sie jakimis bledami, ze niby komputer sie pomylil.
    >juz na samo takie stwierdzenie rece opadaja. szkoda slow.
    >tak wiec chyle czola i z niecierpliwoscia czekam az moze kiedys city i

    Poradź koledze, żeby sprawdził co BIK o nim wie, a jesli są jakieśdane
    o tym kredycie, to niech od razu wali do GIODO.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/koty/kropek/

  • 12. Data: 2004-12-23 18:43:43
    Od: MadziaMa <madziama@niespamuj_buziaczek.pl>

    On Wed, 22 Dec 2004 23:35:35 +0100, d2 <d...@e...le> wrote:

    >mieli mu ja przyslac poczta razem z regulaminem i umowa do podpisu.\
    >nie przyslali ale za to po kilkunastu tygodniach przyszla lista
    >transakcji z karty oraz debet do splacenia. no i kolega juz ponad rok
    >koresponduje sobie snailem z citibankiem.

    a po co koresponduje z shitkiem?

    wystarczy 1,2 kontakty - pozniej idzie sie do arbitra bankowego.
    przed arbitrem zadasz tylko jednego: pokazania podpisanej umowy - jak
    nie ma to grzecznie prosisz o odpowiednie odszkodowanie - przed
    arbitrem nie licz na duze kwoty (bo musialbys po wieksze odszkodowanie
    wybrac sie do sadu) ale glupie 3kpln tez piechota nie chodzi.

    kolezanka miala podobny problem z bankiem (nie pamietam jakim), byla
    pelnomocniockiem do konta mamy.
    Bez jej wiedzy i zgody bank zalozyl dodatkowe konto dla niej - w celu
    unikniecia zabawy przed sadem byla ugoda przed arbitrem bankowym i
    kolezanka dostala odszkodowanie - wlasnie jakies 3 kpln.

    Cyb z cudzego konta.

  • 13. Data: 2004-12-23 19:09:44
    Od: "Szyba" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości

    > Ale podała adres skoro karta przyszła?

    ...adres podała, ale pani wszystko wpisała własnoręcznie.
    Pzdr!
    Szyba

  • 14. Data: 2004-12-23 19:10:31
    Od: "Szyba" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > niech zona poprosi o kopie wniosku z jej podpisem, jak sfalszowany to
    agenta
    > do sądu...
    > ps. mam nadzieje ze ty nauczycielem nie jestes, bo balbym sie syna do
    szkoly
    > puscic

    Nie, ja zarabiam na żonę- nauczycielkę B-)
    Pzdr!
    Szyba

  • 15. Data: 2004-12-23 19:12:18
    Od: "Szyba" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości
    > Podpisała umowę? Jeśli nie, to jest to tylko reklama - nachalna jak to w
    > citi, ale cóż...

    Dowcipi polega na tym, że NIC nie podpisywała..... Wniosek w miejscu
    podpisów jest czysty B-)
    Pzdr!
    Szyba

  • 16. Data: 2004-12-23 20:58:09
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Szyba <s...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > agenta
    > szkoly
    > >
    > Nie, ja zarabiam na żonę- nauczycielkę B-)

    a wracając do tematu - wydaje mi się, że w citi po złożeniu wniosku przez
    agenta a przed wydaniem karty klientowi weryfikatorzy kredytowi jeszcze
    dzownią do klientów i telefonicznie potwierdzają dane z wniosku - wtedy
    powinno się wydac, ze zona nie chciala karty - chociaz w przypadku
    nauczycieli i lekarzy mają jakies specjalne procedury, wiec moze sie myle
    pzdr
    seba

  • 17. Data: 2004-12-23 21:06:14
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-12-23 20:12, Użytkownik Szyba napisał:

    > Dowcipi polega na tym, że NIC nie podpisywała..... Wniosek w miejscu
    > podpisów jest czysty B-)

    Nie przejdzie w weryfikacji.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 18. Data: 2004-12-23 22:33:14
    Od: "Szyba" <s...@g...pl>

> [...]
    > powinno się wydac, ze zona nie chciala karty - chociaz w przypadku
    > nauczycieli i lekarzy mają jakies specjalne procedury, wiec moze sie myle

    Nikt do żony nie dzwinił. Co do procedur- pani wspominała żonie o
    "specjalnej promicji" BTW- karta może być tylko dla osób zarabiających min.
    2500 brutto. Pytanie retoryczne- ile zarabiają nauczyciele?
    Pzdr!
    Szyba

  • 19. Data: 2004-12-23 22:34:13
    Od: "Szyba" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości
    o.chomik...

    > Ale podpisu za małżonkę chyba nie złożyła własnoręcznie?

    ....podpisu nie stwierdzono. Pani podpisu nie podrobiła.
    Pzdr!
    Szyba

  • 20. Data: 2004-12-24 06:53:40
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    min.
    > 2500 brutto. Pytanie retoryczne- ile zarabiają nauczyciele?

    Bzdury opowiadasz. Nauczycielowi wystarczy 1250 brutto. Bez podpisu wniosek
    może zostać co najwyżej w teczce "domokrążcy". Pomijając podpis, do
    otrzymania karty potrzeba kserokopi dowodu osobistego i zaświadczenia o
    zarobkach. Poza tym, przed otrzymaniem karty bank weryfikuje telefonicznie
    czy dana osoba faktycznie chce kartę i podpisywała wniosek o jej wydanie.

    Tomek