  • 1. Data: 2023-09-15 09:15:59
    Temat: Debet na karcie PKO BP
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    Chodzi o rezygnacje z niego i potencjalne, ukryte (drobny druczek)
    opłaty z tym związane. Wie ktoś coś na ten temat?

  • 2. Data: 2023-09-15 10:38:43
    Temat: Re: Debet na karcie PKO BP
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 15 Sep 2023 09:15:59 +0200, Trybun wrote:
    > Chodzi o rezygnacje z niego i potencjalne, ukryte (drobny druczek)
    > opłaty z tym związane. Wie ktoś coś na ten temat?

    Jak znam życie, to oplaty są związane z tym, ze on jest przydzielony.

    J.

  • 3. Data: 2023-09-15 11:48:48
    Od: Olivier Skovsky <o...@g...com>

    piątek, 15 września 2023 o 09:16:03 UTC+2 Trybun napisał(a):
    > Chodzi o rezygnacje z niego i potencjalne, ukryte (drobny druczek)
    > opłaty z tym związane. Wie ktoś coś na ten temat?

    Rozwalają mnie tego typu pytania.
    Dzwonię na infolinie i mam. Szybciej.
    Po członka zwiększać ślad węglowy...

  • 4. Data: 2023-09-15 18:10:15
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-09-15 o 11:48, Olivier Skovsky pisze:

    > Rozwalają mnie tego typu pytania.
    > Dzwonię na infolinie i mam. Szybciej.
    > Po członka zwiększać ślad węglowy...

    Nie, no - przecież na infolinii mogą zataić
    informacje, żeby wyłudzić opłaty.
    Pomiajam już fakt, że samo pytanie jest debilnie sformułowane -
    brzmi jak debilny trolling i pewnie nim jest.
    Jeśli rezygnacja z debetu taka sama jak z kont,
    to o czym tu rozprawiać?

  • 5. Data: 2023-09-15 19:46:45
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 15.09.2023 o 09:15, Trybun pisze:
    > Chodzi o rezygnacje z niego i potencjalne, ukryte (drobny druczek)
    > opłaty z tym związane. Wie ktoś coś na ten temat?

    Zadzwoń na infolinię. Przez telefon doradca może zdezaktywować.
    Ewentualnie wyłącz w ustawieniach na swoim koncie.

    --
    animka

  • 6. Data: 2023-09-16 10:56:07
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 15.09.2023 o 10:38, J.F pisze:
    > Jak znam życie, to oplaty są związane z tym, ze on jest przydzielony.
    >
    > J.

    Przy mojej rezygnacji bank niewątpliwie traci. A więc są powody
    przypuszczać że nie pozwoli zrezygnować za darmo.

  • 7. Data: 2023-09-16 10:59:39
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 15.09.2023 o 11:48, Olivier Skovsky pisze:
    > Rozwalają mnie tego typu pytania.
    > Dzwonię na infolinie i mam. Szybciej.
    > Po członka zwiększać ślad węglowy...

    To do mnie, czy tak ogólnie?  Na dodatek zupełnie nie znasz realiów
    obowiązujących na infolinii PKO. Po przebrnięciu przez te wszystkie
    informacje o rodo itd automatycznej sekretarki odzywa się na co najmniej
    kilka minut, i czego nie można pominąć - sztuczna inteligencja, która z
    reguły informuje cię że nie rozumie pytania i prosi o inne jego
    sformułowanie. Kiedy przebrniesz i to to odzywa się wreszcie żywa osoba,
    i tu po liście pytań typu rozmiar skarpetek wreszcie można zapytać,
    jednak i tu potrzeba szczęścia aby nie był to ktoś kogo ukraiński akcent
    mocno utrudnia zrozumienie odpowiedzi.

  • 8. Data: 2023-09-16 11:00:09
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 15.09.2023 o 19:46, Animka pisze:

    > Zadzwoń na infolinię. Przez telefon doradca może zdezaktywować.
    > Ewentualnie wyłącz w ustawieniach na swoim koncie.

    Sama dezaktywacja nie jest problemem. Problemem mogą być potencjalne
    koszty takiej operacji. Co do infolinii to już się wypowiedziałem w
    odpowiedzi dla Olivera.

  • 9. Data: 2023-09-16 12:15:55
    Temat: Ożesz kurwa....
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Panika na rynku. Wisienkobiorcy nabici w opłaty. Będzie kolejna afera

    A mówiłem że szkoda życia FRAJERZY ;-)

  • 10. Data: 2023-09-16 12:19:39
    Od: _Master_ <...@...pl>

    O tym że klient banku musi się BAĆ bo nie zna daty ani godziny kiedy
    zostanie od niego wyłudzona kasa.

    "Art. 286

    § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę
    do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą
    wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do
    należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze
    pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8."

    Czy klient banku nie czuje się dokładnie tak jak poszkodowany z tego
    paragrafu?

    Jeszcze raz: