  • 1. Data: 2007-07-26 08:29:32
    Temat: Czy mając rachunek w Inteligo warto założyć rachunek w PKO BP?
    Od: Rex <w...@z...spamem>

    Witam,
    handluję przez internet, mam rachuneki firmowe w mBanku i Inteligo.
    Inteligo, jak wiadomo, jest częścią banku PKO BP. Czy zakładając
    rachunek firmowy w BKO BP w jakikolwiek sposób ułatwiłbym życie moim
    klientom? Albo inaczej: czy zakładanie rachunku firmowego W PKO BP ma
    jakikolwiek sens w moim przypadku?

    Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    Pozdrawiam,
    Rex

  • 2. Data: 2007-07-26 09:05:25
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Rex" <w...@z...spamem> napisał w wiadomości

    > klientom? Albo inaczej: czy zakładanie rachunku firmowego W PKO BP ma
    > jakikolwiek sens w moim przypadku?

    Nie wydaje się aby miało sens.

    marekz

  • 3. Data: 2007-07-26 09:11:15
    Od: s...@o...pl

    On 26 Lip, 10:29, Rex <w...@z...spamem> wrote:
> [...]
    > rachunek firmowy w BKO BP w jakikolwiek sposób ułatwiłbym życie moim
    > klientom? Albo inaczej: czy zakładanie rachunku firmowego W PKO BP ma

    dla klienta nie będzie miało to znaczenia,
    jeśli ma rachunek w PKOBP to jego wpłaty na konto Inteligo są i tak
    bezprowizyjne i realizacja jest do kilkunastu minut i środki są na
    Twoim rachunku.
    a dla Ciebie to dodatkowy koszt utrzymania rachunku firmowego.
    Jeśli nie oczekujesz od takiego konta nic więcej, to nie ma wiekszego
    sensu jego zakładanie,

  • 4. Data: 2007-07-26 09:40:00
    Od: Rex <w...@z...spamem>

    s...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > a dla Ciebie to dodatkowy koszt utrzymania rachunku firmowego.
    > Jeśli nie oczekujesz od takiego konta nic więcej, to nie ma wiekszego

    Nie oczekuje od tego konta nic więcej - miałoby ono służyć wyłącznie do
    przyjmowania środków od klientów. W takim razie pozostanę tylko przy
    rachunku w Inteligo.
    Dziękuję za wyjaśnienie kwestii.

    Pozd,
    Rex

  • 5. Data: 2007-07-26 09:49:37
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Rex <w...@z...spamem> napisał(a):

> [...]
    > rachunek firmowy w BKO BP w jakikolwiek sposób ułatwiłbym życie moim
    > klientom? Albo inaczej: czy zakładanie rachunku firmowego W PKO BP ma

    Ewentualnie mozesz rozwazyc koszt cegos takiego (daje to klientom
    przyspierzenie zwlaszcza przelewow do szybkosci transakcji karta - no i moga ci
    placic KK, jesli jeszcze tego nie masz.

    http://www.przelewy24.pl/tabela_prowizji.htm

  • 6. Data: 2007-07-26 09:55:27
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    s...@o...pl napisał(a):

    > dla klienta nie będzie miało to znaczenia,
    > jeśli ma rachunek w PKOBP to jego wpłaty na konto Inteligo są i tak
    > bezprowizyjne i realizacja jest do kilkunastu minut i środki są na
    > Twoim rachunku.

    A jeżeli rachunku nie ma, to i tak może podejść do placówki PKO BP
    (oddziału/agencji) i za darmo wpłacić. Czas realizacji transakcji ten sam.

    Tylko dla przyjmowania wpłat otwieranie dodatkowego konta "marmurkowego"
    PKO BP nie ma sensu.

  • 7. Data: 2007-07-26 11:04:03
    Od: "Slavekk " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Rex <w...@z...spamem> napisał(a):

> [...]
    > Inteligo, jak wiadomo, jest częścią banku PKO BP. Czy zakładając
    > rachunek firmowy w BKO BP w jakikolwiek sposób ułatwiłbym życie moim

    Utrudniłbyś (gdybys zlikwidował Inteligo) - wpłaty gotówkowe w placówce PKO
    BP na Biznes Partner sa płatne, a na Inteligo darmowe

    Slawek