  • 1. Data: 2015-12-17 15:20:58
    Temat: Czy bank musi udowodnic prowadzenie rachunku?
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    Dzwoni dzis do mnie BZWBK, zebym zamknal konto,
    ktorego od lat nie uzywam, bo moga zaczac naliczac oplaty.

    Tak sie akurat sklada, ze jeszcze nie mialem tam konta
    i zastanawiam sie jak prawidlowo zalatwic sprawe.
    Pierwsze co przychodzi mi do glowy do prosba
    o okazanie umowy o prowadzenie konta wraz z wymaganymi podpisami.
    Jesli tego nie okaza, to po prostu wyjde z oddzialu.

    Zle/dobrze?
    Jakies pomysly?

  • 2. Data: 2015-12-17 15:32:23
    Temat: Re: Czy bank musi udowodnic prowadzenie rachunku?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 grudnia 2015 15:21:06 UTC+1 użytkownik jakson napisał:
    > Tak sie akurat sklada, ze jeszcze nie mialem tam konta
    > i zastanawiam sie jak prawidlowo zalatwic sprawę.
    BZWBK chyba kogoś przejął później sam został przejęty i może miałeś konto w którymś z
    przejętych/przejmujących banków.

  • 3. Data: 2015-12-17 15:40:01
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > BZWBK chyba kogoś przejął później sam został przejęty i może miałeś konto
    > w którymś z przejętych/przejmujących banków.

    Kiedys, dawno temu w przejetym przez WBK Kredyt Banku,
    ale owe konto rownie dawno temu zostalo zakmniete.

  • 4. Data: 2015-12-17 16:20:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17-12-15 o 15:40, jakson pisze:

    > Kiedys, dawno temu w przejetym przez WBK Kredyt Banku,
    > ale owe konto rownie dawno temu zostalo zakmniete.

    Złóż zawiadomienie ze 190a kk - skoro Ty nie zakładałeś, to ktoś założył
    na Twoje dane.

  • 5. Data: 2015-12-17 16:39:26
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 12/18/2015 12:20 AM, Robert Tomasik wrote:

    > Złóż zawiadomienie ze 190a kk - skoro Ty nie zakładałeś, to ktoś założył
    > na Twoje dane.

    Ale wy to lubicie bić pianę, dla sportu czy jak?

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 6. Data: 2015-12-17 17:32:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup

    >Ale wy to lubicie bić pianę, dla sportu czy jak?

    Kto ich tam wie - pewnie efekt przejecia, ale moze jakis pracownik
    potrzebowal do premii, albo pilnie potrzebowal gotowki ...

    Pojsc, wyjasnic - nie zaszkodzi.

    J.

  • 7. Data: 2015-12-17 17:41:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 grudnia 2015 17:32:16 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Kto ich tam wie - pewnie efekt przejecia, ale moze jakis pracownik
    > potrzebowal do premii, albo pilnie potrzebowal gotowki ...
    Nr telefonu autora wątku też by musiał prawidłowy znać i w system wpisać
    > Pojsc, wyjasnic - nie zaszkodzi.
    Ot to a nie ja Robert radzi od razu Policji dupe zawracać.
    Aczkolwiek policjanci też rozliczani są z ilości i każde zawiadomienie im sie
    przydaje;)

  • 8. Data: 2015-12-17 17:45:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 grudnia 2015 15:21:06 UTC+1 użytkownik jakson napisał:

    > Zle/dobrze?
    > Jakies pomysly?
    Mniej wiecej tyle samo czasu co pisanie tego posta zajeło by Tobie wykonanie telefonu
    do BZWBK i zapytanie niby gdzie, kiedy i jaką umowe podpisałeś.
    A jak dzwonić nie chcesz to idż i zapytaj.
    Najprostsze rozwiązania są najskuteczniejsze.
    Daj znać jak sie sprawa zakończyła.

  • 9. Data: 2015-12-17 19:48:58
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-12-17 o 15:40, jakson pisze:

    > Kiedys, dawno temu w przejetym przez WBK Kredyt Banku,
    > ale owe konto rownie dawno temu zostalo zakmniete.

    a masz potwierdzenie zamknięcia tego konta?
    taki dokument z pewnością rozwiąże sprawę

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2015-12-17 19:55:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 grudnia 2015 19:49:00 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

    > a masz potwierdzenie zamknięcia tego konta?
    > taki dokument z pewnością rozwiąże sprawę
    Nie ma to zamknie teraz ponownie. Jeśli to o KB chodzi. Bo może Santander kiedyś go
    czymś skusił?