  • 11. Data: 2012-07-02 14:59:56
    Temat: Re: Co dalej grupo?
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    W dniu 02.07.2012 14:34, kc pisze:

    > To by wyjaśniało nieobecność tutaj, ale dlaczego to zrobili? :)
    >
    > kc

    to pewnie wina tuska, komorowskiego,
    pedałów cyklistów i żydomasoneriokomuny.
    albo wszystkich powyższych

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2012-07-02 19:19:05
    Od: root <a...@j...com>

    Dnia Mon, 2 Jul 2012 12:34:42 +0000 (UTC), kc napisał(a):

    > To by wyjaśniało nieobecność tutaj, ale dlaczego to zrobili? :)
    >
    > kc

    A o czym tu deliberować. Może dostali żółtą kartkę od służb. Nie ma ich,
    smętnie się zrobiło i jakoś tak straszno.

  • 13. Data: 2012-07-02 20:11:49
    Od: "kc" <k...@g...pl>

    Użytkownik "slawciod" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > to wina tuska i komorowskiego ;)
    > pedałów i cyklistów, oraz żydomasoneriokomuny ;)
    > lub wszystkich powyższych/*
    > -----------
    > */niepotrzebne skreslić
    >
    > pozdrawiam

    O giełdzie tu rozmawiamy. Jak napiszę, że skreślam cyklistów, to znowu
    będziesz testował, ale moją cierpliwość.

    kc

  • 14. Data: 2012-07-03 01:09:33
    Od: "Seba_Fan" <s...@g...skasuj-to.pl>

    Użytkownik " kc" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > To by wyjaśniało nieobecność tutaj, ale dlaczego to zrobili? :)
    >
    > kc

    Bo jest bardziej opłacalna i daje stały dochód co miesiąc.

  • 15. Data: 2012-07-03 10:06:56
    Od: Kazimierz <j...@t...pl>

    Witam.

    Oanda ma bezterminowe konto demo na MT4.

    Pozdrawiam,
    Kazimierz

  • 16. Data: 2012-07-03 11:40:44
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Seba_Fan <s...@g...skasuj-to.pl> napisał(a):

    > Bo jest bardziej opłacalna i daje stały dochód co miesiąc.

    O ile nie buduje się stadionów i autostrad

    kc

  • 17. Data: 2012-07-12 08:11:21
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Pozdrawiam cię kc.Ty 18 latek a ja od początku gpw.Jakoś mi idzie)))

    stary

  • 18. Data: 2012-07-12 21:02:14
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    stary <k...@w...pl> napisał(a):

    > Pozdrawiam cię kc.Ty 18 latek a ja od początku gpw.Jakoś mi idzie)))
    >
    > stary

    Dzięki i pozdrawiam wzajemnie. Zobaczymy co przyniesie dorosłość. :). Na
    początek muszę chyba oduczyć się łapania noży. Tylko, że pokusa jest, bo
    złapanie noża w odpowiednim momencie, to i satysfakcja spora :).

    pozdrawiam
    kc

  • 19. Data: 2012-07-15 23:43:35
    Od: "brutex " <b...@N...gazeta.pl>

    kc <k...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Wpadłem na wgt.forex - zdechła, ifutures.pl - renesans, 7 komentarzy do
    wpisu
    > Morfeusza, pl.biznes zdycha. Da się uratować? Proponuję na początek apel
    > poległych.

    He, he dobre: właśnie wpadłem sobie chyba po 7 latach tak z czystej
    ciekawości a tu właśnie pogrzeb, apel poległych :)
    Z 8 lat temu (jak sobie czytałem) to pamiętam to już grupa padała.
    Z 10 lat temu to przewijało się troche tych osobowości. Wtedy to jeszcze
    Kuczyn (PK - Piotr Kuczynśki) pisał ten od TV, właściwie to pierwsze szlify
    dydaktyczne robił zanim poszedł na głębsze wody do Parkietu i dalej. Lepiej
    pisać i innych pouczać, niż samemu spekulować za własne pieniądze:)
    Worek - Łukasz Wardyn na finspreadzie wylądował (ciekaw jestem czy tam
    jeszcze siedzi). Dopiero firma wchodziła do PL, praktyczne u Nas podobnych
    platform nie było. Forex to dopiero raczkował.
    Jakie dyskusje były: co to FX, jak działa no i ewentualnie ktora platforma
    zagraniczna lepsza. Oanda na pierwszym miejscu ze względu na najniższy spread.
    Malin - Jacek Maliszewski od walut :)
    Jacek vel Expert - nawiedzony internauta jakby to obecnie rzec. Wszędzie na
    wielu forach działał. Muszę mu przyznać że ta Jego teoria Groszowych Spólek
    Gieldowych sprawdziłaby się podczas hossy ktora nadeszła dopiero za kilka lat.
    Kto tam jeszcze był hmmm MM Marek Meissner zawsze od shortów powiem szczerze
    że bardzo przekonujący w argumentacji. No tylko że jak WIG 20 wspinał się na
    ze 1100 na 1200 mam nadzieje że wyskoczył ze względu na to co działo się
    później dla niedzwiedzi. Potem jakoś zamilkł :)
    Archangell i kilku jeszcze. Raczej nikt się już nie odezwie, głównie wszystko
    teraz na blogach, jeśli jeszcze siedzi się w temacie.
    No i Ja rzadko piszący, głównie czytający ;)
    Pisze głównie z pamięci co było z 10 lat temu, ale raczej mało co pokręciłem.
    Chyba już pisze do ściany, ale skrobnołem ku pamięci.
    Myślałem że chociaż fatso się ostał. Chyba posprzedawał srebereka wszystkie
    po 20$, nie kupił niżej więc uciekł ;)

    Pozdrawiam
    brutex

  • 20. Data: 2012-07-15 23:44:19