  • 1. Data: 2003-01-15 15:36:59
    Temat: CUF Multibanku Kielce
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    juz sie otwiera :) jednak mialem nosa co do lokalizacji

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2003-01-15 15:54:01
    Temat: Re: CUF Multibanku Kielce
    Od: "Marcin Szplit" <s...@n...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > juz sie otwiera :) jednak mialem nosa co do lokalizacji
    >
    > --
    > JaKi

    Jareczku! Ja miałem nosa. Ty cały czas obstawiałeś inne lokalizacje ;) Ale
    faktycznie lokalizacja jak na moje życzenie. No i piąty Euronet w Kielcach.
    Wiesz może dokładnie kiedy otwierają?
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2003-01-15 15:57:41
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Szplit" <s...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Jareczku! Ja miałem nosa. Ty cały czas obstawiałeś inne lokalizacje ;) Ale
    > faktycznie lokalizacja jak na moje życzenie.

    Obstawialem 2 punkty :)

    >No i piąty Euronet w Kielcach.

    i chwala im - bo to dopiero bedzie 2/3 24h :) (o ile dobrze widzialem to tak
    jak w Citku beda 2 bankomaty)

    > Wiesz może dokładnie kiedy otwierają?

    Nie :( wisi kartka tylko ze nieczynne - ale widac ze juz na wykonczeniu.

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2003-01-16 18:24:49
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > i chwala im - bo to dopiero bedzie 2/3 24h :) (o ile dobrze widzialem to
    tak
    > jak w Citku beda 2 bankomaty)

    W placówkach MultiBanku ten drugi "bankomat" to 24h webkiosk :-)

    K. Kowalski