    From: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Bzdura w Multi
    Date: Fri, 21 Nov 2003 22:11:26 +0100
    Sender: s...@o...pl@2.eia.pl

    Ogolnie nie mam wiekszych zastrzezen do Multi... a juz w oddziale to mnie
    traktuja badzo dobrze
    (po kilku rekalmacjach).. no ale natrafilem na kolejna bzdure w tym banku...
    a wlasciwie durne procedury ... no wiec dzwonie sobie dzis na multilinie
    zapytac o kurs
    walut... (na www sprawdzilem sobie kurs z godzin rannych ale chcialem miec z
    wieczornych)
    no i niedysponent mowi mi ze moze mi podac z rannych godzin, a jak chce z
    wieczornych to
    on musi mnie _zidentyfikowac_ .... na pytanie do czego potrzebna jest
    identyfikacja jak ja chce tylko kurs
    walut ...."bo takie mamy procedury"

    no to nie kumam. kurs powalut z godzin popoludniowych jest z dla wszystkich
    ,
    a ten popoludniowy tylko dla klientow Multi? bezsensu..
    musze przetestowac z oddzialem...

    jeszcze w czerwcu mieli bzdure z KK i przeniesieniem.
    aby przeniesc trzeba bylo przy skaldanniu dokumentow przedstawic
    wypowiedzenie KK innego banku... (nie majac jeszcze odpowiedzi czy w Multi
    przyznaja)
    teraz juz twierdza ze wystarczy zlozyc oswiadczzenie ze sie wypowie obca
    karte po rpzyznaniu tej w Multi.
    wiec wyprostowali procedure

    pozdro
    SirmarK